Tomb Raider 1 Niedokończone sprawy - Atlantydzka twierdza
Kontynuacja przygód z głównej fabuły.
W Tomb Raider 1 Niedokończone sprawy rozpoczniesz od poziomu Atlantydzka twierdza. Lokacja ta pełna jest niebezpiecznych zwierząt, dlatego rozglądaj się za amunicją i apteczkami.
By rozpocząć misje z DLC Niedokończone sprawy, wybierz Nową grę i ostatnią pozycję z listy. Fabuła rozszerzenia jest bezpośrednią kontynuacją głównego wątku, lecz zaczynasz bez wyposażenia, poza pistoletami Lary. Stanowi ciekawe wyzwanie, jednak pozbawiona jest fabuły.
Po zjeździe po pochylni zeskocz do pierwszego otworu przed tobą. Przeczekaj toczącą się kulę i zabij mumię. Potem wespnij się na konstrukcję i schodź w dół. Rób to powoli - poniżej znajdują się dwa latające mutanty. Nim zbierzesz leżącą poniżej strzelbę, wyjdź na otwartą przestrzeń, gdzie łatwiej będzie ci pokonać potwory. Potem wejdź do przechylonej konstrukcji.
Musisz opuścić się do jednego z otworów - nie bez powodu obok leżą apteczki, bowiem nie możliwe jest dokonanie tego bez uszczerbku na zdrowiu. Postaraj się zawisnąć i przesunąć do niższej krawędzi, by możliwie jak najbardziej zredukować obrażenia.
Idź przejściem w stronę lawy i skręć w prawo, skąd strzelają rzutki. Zejdź schodami w dół. W kolejnej sali użyj przełącznika, by otworzyć bramę. Pozostałe z nich ożywiają nieruchome mumie na niższym piętrze. Wróć na wyższy poziom do głównej sali i przejdź nowym przejściem.
Na końcu drogi wspinaj się wyżej na krawędź za plecami. Trafisz za chwilę do pomieszczenia basenami. Omiń je, a w kolejnych korytarzach znajdziesz liczne dźwignie. Naciśnij jedynie tą, która znajduje się po prawej po wejściu do pomieszczenia z dwiema naprzeciw siebie. Zanurkuj i użyj kolejnej wajchy, którą tam znajdziesz.
Teraz wyjdź schodkami do góry. Znajdziesz się na najwyższym poziomi wychodząc przez złotą bramę. Skręć w lewo w kolejną, niedawno otwartą. Zeskocz i zanurkuj. Znajdziesz tam dwie dźwignie prowadzące do zapasów. Ciebie jednak interesuje jedna na powierzchni.
Od dźwigni rozpocznij wspinaczkę w górę i wskocz przez otwarte drzwi. Za nimi przeskocz na półkę naprzeciwko, potem po ukosie na kolejną. Nie idź dalej, a wspinaj się z tego miejsca na wyższy poziom. Przy końcu tunelu znajdziesz okno po lewej wychodzące na powierzchnię.
Z ciemnego stopnia wskocz do czarnego okienka z rozpędu. Wylądujesz w basenie. Wyjdź z niego i znajdź dźwignię, której przełączenie zamyka ten rozdział gry, zaś ty przejdziesz do poziomu Rój.
Następnie: Tomb Raider 1 Niedokończone sprawy - Rój
Spis treści: Tomb Raider 1 Remastered - Poradnik, Solucja