Tomb Raider 1 - zakończenie, Wielka Piramida
Ostatnia misja w TR1 - ucieknij z Atlantydy.
Etap Wielka Piramida w Tomb Raider 1 rozpoczniesz od walki z bossem, a rozpoczyna się niemal zaraz po misji Atlantyda. Nie jest ona ani ciekawa, ani trudna. Krąż wokół areny i bez ustanku strzelaj w przeciwnika - oszczędzaj lepszą amunicję, jeśli nie masz jej za wiele. Boss atakuje jedynie wręcz, ale należy też pamiętać, że po śmierci eksploduje.
Kiedy więc jego pasek zdrowia spadnie do zera, w razie konieczności użyj apteczki. Idź w dół. Popchnij blok na końcu, potem kolejny po wyjściu wyżej. Wybij się z niego na wyższą półkę.
Podobnie musisz uczynić z drugim blokiem za pułapką. Idź w prawo i popchaj kostkę do końca. Obejdź ją, przeskocz i pchaj do przodu. Ponownie idź naokoło, by stanąć na tym bloku i użyć wajchy do otwarcia drzwi.
Przeskakuj nad lawą do otworu na końcu po lewej, potem uniknij dwóch staczających się głazów. Wrócisz do pomieszczenia z ołtarzem i Scionem. Zniszcz go strzałem z broni i kieruj się do otwartych właśnie drzwi obok.
Zeskocz z mostu na prawo (nie ma tam już lawy) i do dziury. Opuść się tam zwisając i przejdź na drugą stronę przesuwając się na rękach po ścianie. Po pokonaniu kilku prostych pułapek trafisz w pobliże głębokiego dołu. Musisz wycelować w zbiornik wodny pośrodku. W tym celu skocz z rozpędu na zniszczalną podłogę pod wahadłem poczekaj na niej.
Kolejna sala jest już ostatnim etapem rozgrywki. Pokonaj Natlę w formie atlantyckiej dwukrotnie:
- najpierw lata i używa kul ognia. Dużo podskakuj i wykorzystaj Uzi
- gdy oddalisz się kawałek od jej ciała, powstanie drugi raz, tym razem biegając po ziemi z pistoletem strzałkowym. Staraj się przejść na jej plecy i ją gonić
Potem wespnij się na górę po słupach, rozpoczynając wędrówkę za skałami. Na szczycie znajdziesz punkt wyjścia i zakończysz rozgrywkę.
Spis treści: Tomb Raider 1 Remastered - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Tomb Raider 1 - Atlantyda