Tomb Raider 2 - Pomieszczenia mieszkalne, teatr
Odwiedź maszynownię statku i teatr w misji dziewiątej.
Pomieszczenia mieszkalne to dziewiąty poziom w Tomb Raider 2 w którym kontynuujesz eksplorację Wraku statku Maria Doria. Dowiedz się, gdzie znaleźć potrzebne klucze i jak ukończyć poziom.
Na tej stronie:
Maszynownia
Poziom zaczynasz pod wodą, od razu zapisz grę. Użyj dźwigni na lewej ścianie zaraz za zakrętem i wypłyń do drugiej części statku. Przejdź do pomieszczenia z płomieniami i omiń je chwytając się krawędzi. Aktywuj dźwignię i na końcu korytarza jeszcze jedną.
Teraz przeskakuj po tłokach na wyższy poziom i opcjonalnie zbierz kamienną figurkę. Na końcu drogi popchnij metalową skrzynię do samego końca, skręć w lewo i popchnij kolejną - w ten sposób po zeskoku w dół będziesz mógł wrócić w miejsce, gdzie stoisz. Użyj wajchy poniżej i wróć do tłoków - ich układ się zmienił i pozwolą ci teraz doskoczyć do wysoko położonej wajchy, gdy wrócisz górnym korytarzem i rozpoczniesz po nich przeskoki.
Zeskocz w dół i idź do korytarza pod wajchą. W miejscu, gdzie był ogień, teraz jest woda. Użyj dźwigni na ścianie i płyń przez otwarte drzwi aż do końca podwodnego tunelu. Po użyciu kolejnej wajchy otworzy się klapa w połowie drogi, którą wrócisz na statek. Znajdziesz się w drugiej części maszynowni, wskocz na wyższy poziom i przejdź do bocznego korytarza.
Na tym etapie możesz zebrać jadeitową i złotą figurkę. Idź do końca korytarza, przez wodę i wzdłuż prawej ściany, po czym wejdziesz na wyższą podłogę przesuwając się po krawędzi. Trafisz do pokoju ze zdobionymi krzesłami, na jego końcu pociągnij dwukrotnie drewnianą skrzynię i wyskocz na salę przez balustradę.
Klucz do teatru
Na niższym piętrze po pozbyciu się wrogów pociągnij skrzynię w dziurze, za nią znajdziesz klucz. Zamek znajduje się obok miejsca, skąd przyszedłeś - schody z czerwonym dywanem. Wyskocz na prawy balkon i użyj dźwigni, potem przejdź za scenę.
Przejdź za scenę po przysunięciu sobie pudła, by przeskoczyć nad ścianą. Użyj flary, bowiem na drodze znajdziesz pułapkę do przeskoczenia, a na ścianie po przeciwnej stronie - przycisk. Jego użycie doprowadza wodę do miejsca, gdzie znalazłeś klucz do teatru w poprzedniej sali i pozwala ci opuścić lokację przejściem. W ten sposób zakończysz ten poziom.
Następnie: Tomb Raider 2 - Pokład, rufa, kajuta, ładownia
Spis treści: Tomb Raider 2 Remastered - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Tomb Raider 2 - Wrak statku Maria Doria, wyłącznik prądowy, kajuta