Tomb Raider 3 - Aldwych, stacja, Solomon, pens, bilet
Znajdź starego pensa i klucze Solomona w dawnym metrze.
Aldwych to dawna stacja metra w Londynie, którą odwiedzisz jako drugą misję w tym obszarze w Tomb Raider 3. Do lokacji trafisz po zadaniu Nadbrzeże Tamizy.
Na tej stronie:
Pomieszczenie serwisowe, stary pens
Idź na stację metra. Wskocz na budkę biletową przed zamkniętymi drzwiami i wysuń czarny blok ze ściany. Wskocz na budkę ponownie i użyj ścianki sześcianu jako przedłużenia drabiny. W ten sposób dostaniesz się za zamknięte drzwi, gdzie znajdziesz klucz do drzwi serwisowych.
Zejdź prawymi schodami w dół i przeskocz nad rozpadliną, na końcu prawej ściany znajdziesz drzwi do pomieszczenia serwisowego [1]. Włącz światło przyciskiem. Opuść pomieszczenie i idź do przeciwległego krańca, by zebrać stary pens [2] sprzed automatu. Teraz wróć do rozpadliny, by zeskoczyć na tory. Trzymaj się prawej ściany i wejdź do wnęki - musisz się spieszyć, by zdążyć przed nadjeżdżającym pociągiem.
Magazyn, klucz Solomona
Rozpocznij drogę w górę skacząc po skrzyniach. Najpierw jednak aktywuj przełącznik [3] pomiędzy skrzyniami. Na wyższym poziomie możesz zebrać Uzi [4]. Złap się siatki i wspinaj się pod sufit, gdzie znajduje się kolejna ścieżka z metalowych chwytów.
Teraz czeka cię seria trudnych zeskoków, by dostać się na dno drążonego tunelu. Niemal na pewno nie uda ci się to przy pierwszym podejściu, warto również przywrócić sobie pełnię zdrowia, bowiem niektóre punkty uchwytu można pominąć poświęcając odrobinę zdrowia przy upadku.
Z dołu rozpocznij wspinaczkę za ścianę - gdy ujrzysz murowane ściany, idziesz w dobrym kierunku. W trakcie wspinaczki łatwo jednak pominąć przycisk we wnęce. Przejdź do końca drogi, a ponownie trafisz na stację. Teraz musisz powtórzyć wspinaczkę w magazynie - w miejscu, gdzie opuszczałeś się w dół uciekając przed świdrem możesz teraz na niego wejść, by zebrać klucz Solomona.
Teraz czeka cię trzecia wspinaczka, jednak opuścisz magazyn klapą otwartą przy pierwszym podejściu. Potem nie używając schodów i wejdź do środkowego pomieszczenia, stań na uszkodzonej podłodze i po wpadnięciu przez nią do dziury pociągnij szary blok. Przejdź za niego do wąskiego przejścia.
Zagadka z trzema drzwiami
Na końcu tunelu użyj wyłącznie prawego przycisku. Biegnij w lewosptintem do ostatnich drzwi - zostają otwarte tylko kilkanaście sekund. W korytarzu naciśnij przycisk i powtórz operację, tym razem wbiegając do drugich drzwi. Użycie przycisku za trzecimi drzwiami pozwoli ci wskoczyć za rzeźbioną klapę. Tam także użyj przycisku.
Ostatnia sekwencja wymaga od ciebie naciśnięcia lewego przycisku zamiast prawego i wbiegnięcie do pierwszych drzwi po lewej na końcu korytarza. Zanim zanurkujesz w wodzie, zbierz drugi klucz Solomona z wnęki. Płynąc pod wodą trafisz na stację metra.
Skarbiec - ozdobna gwiazda, młotek masoński, bilet
Przy środkowej budce biletowej możesz wydać starego pensa, aby zdobyć bilet. Od budek przejdź lewymi schodami w dół w stronę torów, zejdź na nie i idź w prawo do przejścia w czerwonej ścianie. Musisz się spieszyć, by zdążyć przed pociągiem. Użyj przycisku i przejdź za kolejne drzwi od zewnątrz.
W korytarzu naciśnij wyłącznie pierwszy przycisk [5]. Teraz przejdź przez otwarte drzwi [6] i naciśnij wyłącznie przycisk po lewej stronie. Opuść pokój i idź na wprost aż dojdziesz do skarbca. Wewnątrz trzymaj się prawej strony i umieść klucze Solomona w gniazdach na filarach.
Zza otwartych drzwi zabierz masoński młotek. Idź do przeciwległego rogu skarbca i zanurkuj. Potem wspinaj się, ale nie idź wprost, a przeskocz na półkę za plecami. Znajdziesz tam bramkę, którą otworzysz zdobytym wcześniej biletem.
Idź w dół po schodach i otwórz kłódkę młotkiem masońskim. Wyjdź, skręć w lewo i zejdź niżej. Zeskocz w połowie zniszczonego korytarza. Wespnij się do wagonu, naciśnij przycisk i zejdź otwartą klapą. Idź na wprost i ześliźnij się w dół, a zakończysz poziom.
Następnie: Tomb Raider 3 - Brama Luda, balsam, sfinks, skuter
Spis treści: Tomb Raider 3 Remastered - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Tomb Raider 3 - Nadbrzeże Tamizy, katedra, robot