Skip to main content

Tomb Raider 3 - Dżungla, klucz Indry

Pierwsza misja fabularna w TR3.

Pierwsza misja w Tomb Raider 3 to Dżungla. Na tym obszarze musisz uważać na ruchome piaski, które pochłaniają twoje życie, gdy Lara zanurzy się po głowę i straci dech.


Na tej stronie:


Droga do świątyni

Zanim gdziekolwiek się ruszysz po rozpoczęciu gry, zbierz strzelbę, będącą jednym z sekretów już na początku gry. Leży przy kamieniach, pod liśćmi.

Zjedź w dół trzymając się lewej krawędzi i przeskakując nad kolcami. Podejdź do niebieskiego znacznika i odwróć się. Wespnij się na półkę, potem idź przez zarośla. Przed wodą znajdziesz w korytarzu dźwignię. Wróć i przejdź przez otwarte drzwi za drzewem. Użyj wajchy w środku i schowaj się przy oknie, potem przejdź za przesuniętą ścianę i użyj tyrolki na linie.

W dżungli skręć w lewo i aktywuj dźwignię przy drzewie. Z góry stoczy się kamień, którego musisz uniknąć, potem idź w miejsce, skąd spadł i użyj przełącznika. Wyjdź i skręć w otwartą bramę po lewej. Na końcu drogi znajdziesz duże, powalone drzewo blokujące drogę. Użyj C, LB / L1 na padzie, aby położyć się na ziemi i przejść pod nim.

Przejdź po drzewie i na końcu wejdź do okienka. Potem za kolcami (pokonaj je chodem, a nie odniesiesz obrażeń) wskocz na krawędź, przejdź nią w lewo i wespnij się do góry. Użyj dźwigni i wróć do drzewa, mijając po drodze błękitny klejnot. Potem zeskocz na niższe piętro.

Wespnij się na kawałek drewna i użyj dźwigni, potem omiń ruiny od prawej strony. Teraz koniecznie zapisz grę! Za przejściem musisz bowiem wskoczyć na drzewo. Jeśli ci się nie uda, wrócisz do początkowego obszaru na tym poziomie. Na gałęzi użyj tyrolki.


Wnętrze świątyni, wodospad

Przejdź do kolejnego pomieszczenia z wodą. Za zakrętem znajdziesz skalny blok, który musisz pociągnąć dwukrotnie. Otworzą się sąsiednie drzwi, za którymi użyjesz przełącznika. Wróć do sześcianu i przeskocz go. W trzecim zbiorniku wodnym użyj dwóch dźwigni po bokach i wróć do poprzedniego. Kraty do bocznego korytarza (z dźwignią) zostały otwarte.

Wróć do jeszcze wcześniejszego obszaru i wspinaj się po wodospadzie do okienka i użyj dźwigni. Potem odwróć się i zanurkuj do podwodnegoprzejścia. Przejdziesz do ostatniego obszaru.


Klucz Indry

Po wspięciu się po drabinie pokonaj małpę, następnie podnieś klucz Indry leżący w trawie. Jest on wymagany do opuszczenia lokacji.

Uważając na bagno oraz tygrysa poniżej, zeskocz i użyj klucza w zamku znalezionym kluczem przed chwilą, by zakończyć poziom.

Następnie: Tomb Raider 3 - Ruiny świątyni, klucz Ganeśi, bułat

Spis treści: Tomb Raider 3 Remastered - Poradnik, Solucja

Zobacz także