Skip to main content

Tomb Raider: Definitive Edition na PlayStation 4 i Xbox One tworzyły dwa studia

Opublikowano premierowy zwiastun.

Za Tomb Raider: Definitive Edition w wersji PlayStation 4 i Xbox One odpowiadały dwie różne firmy - ujawniono na stronie studia Nixxes.

Użytkownik forum dyskusyjnego NeoGAF dostrzegł wpis zdradzający proces produkcji na oficjalnej stronie holenderskiego zespołu deweloperskiego.

„Nixxes Software jest dumne, mogąc ogłosić, że pracuje nad wersją PlayStation 4 ogłoszonego niedawno Tomb Raider: Definitive Edition” - czytamy w opisie.

„Poza konwersją na PlayStation 4, Nixxes Software wspierało także prace United Front Games, studia odpowiedzialnego za wersję Xbox One.”

Nixxes specjalizuje się w konwersjach i od dłuższego czasu odpowiada za produkcje Square Enix, takie jak pecetowe wydania Thief, Deus Ex: Human Revolution czy Hitman: Rozgrzeszenie.

Natomiast United Front Games stawia raczej na własne produkcje - w 2012 roku ukazało się ciepło przyjęte Sleeping Dogs, a studio zajmuje się teraz sequelem.

Takie podejście do przygotowywanej konwersji może po części wyjaśniać zamieszanie związane z płynnością rozrywki Definitive Edition na obu konsolach. Wersja PlayStation 4 działa w 60 klatkach na sekundę, w 1080p - ujawnił wczoraj producent wykonawczy Scot Amos. Tymczasem Xbox One wyświetla 30 - 45 FPS, choć te doniesienia nie zostały potwierdzone.

Tomb Raider: Definitive Edition zadebiutuje już za tydzień, 31 stycznia. Z tej okazji już dzisiaj opublikowano premierowy zwiastun nowej wersji:

Zobacz na YouTube

Zobacz także