Torment: Tides of Numenera - mapa: Plac Rządowy
Lokacja z kilkoma ciekawymi miejscówkami, w tym z Zakonem Prawdy.
Północna część miasta, w której znajdują się ważne budynki związane z władzą i administracją. Jeśli trafisz do tego miejsca razem z Aligernem, to mężczyzna powie, że zależy mu na zbadaniu pewnej sprawy w Zakonie Prawdy, gdzie nie jest mile widziany. Możesz zgodzić się udzielić mu pomocy.
Mapa - Plac Rządowy
- Pprzejście na Mały Rynek.
- Sangolin, kupiec związany z zadaniem dodatkowym Ułaskawienie. Możesz również zakupić u niego różne zbroje.
- Sekretarz Rady - możesz go namówić, przekupić lub zastraszyć, aby uzyskać nieco informacji na temat administracji i przechowywania dokumentów. Jest też związany z zadaniem dodatkowym Ułaskawienie.
- Sigyn i wejście do Wieży Rady - początkowo wejście jest zamknięte. Od Sigyn możesz natomiast uzyskać pewne informacje na temat miejskich strażników nazywanych Argusami. Jest też związana z zadaniami dodatkowymi Niedoskonałe symulakrum, Szara imitacja.
- Przejście do Zakonu Prawdy.
Zagadka w Zakonie Prawdy
W Zakonie Prawdy (#5 na mapie Plac Rządowy), w górnej części lokacji znajduje się piramida z kulą. Podejdź do niej i przyjrzyj się jej. Szczególną uwagę zwróć na ramę (test percepcji) oraz podstawkę (anamneza). Następnie będziesz mógł przystąpić do rozwiązywania łamigłówki. Jeśli ci się to uda, to otrzymasz enigmat.
Jeśli chodzi o samą zagadkę, to najpierw warto przeczytać znajdujący się na piramidzie (Szkarłatny świt wita poszukiwacza, fioletowy zmierzch oznacza koniec poszukiwań). Chodzi o takie przekładanie kuli przez otwory, aby z koloru szkarłatnego (czerwonego) dotrzeć do fioletowego.
Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja
Zobacz też:
- Torment: Tides of Numenera - mapy: Rafa Upadłych Światów, Mały Rynek
- Torment: Tides of Numenera - mapa: Bebechy
- Torment: Tides of Numenera - mapa: Skraj Klifu
- Torment: Tides of Numenera - mapa: Karawanseraj
Początkowo wybieraj wszystkie opcje związane z kulą, aż dotrzesz do opcji wyjmowania kuli. Wtedy ważna robi się kolejność następnych kroków. Oto przykładowe rozwiązanie (cyfry oznaczają opcje dialogowe od momentu, kiedy będziesz mógł wyjmować i odkładać kulę): 3,4,6,5,5,6,2.