Skip to main content

Torment: Tides of Numenera - oficjalny tytuł duchowego następcy Planescape: Torment

AKTUALIZACJA #4: Przekroczono 2 mln dol. na Kickstarterze. Ogłoszono nowy cel dodatkowy.

Aktualizacja #4: Kickstarter na rzecz Torment: Tides of Numenera nie zwalania tempa. Studio inXile Entertainment zebrało już ponad 2 mln dol. Twórcy opublikowali pierwszy dziennik deweloperski i zapowiedzieli nowy cel dodatkowy.

Po zebraniu 2,5 mln dol., do grona scenarzystów pracujących nad grą dołączy George Ziets, twórca historii i bohaterów w dodatku do Neverwinter Nights 2 - Mask of the Betrayer. Dodatkowo, autor świata Numenera, Monte Cook napisze nowelę, w grze pojawi się szósty chowaniec i kolejny obszar gry - Castoff's Labyrinth, który posłuży jako strefa, do której trafią bohaterowie graczy po śmierci.

Zobacz na YouTube

Aktualizacja #3: Ponad 900 tys. dol. udało się zebrać w ciągu niecałych sześciu godzin. W momencie aktualizacji wiadomości, na produkcję gry pieniądze wyłożyło blisko 30 tys. osób, co daje łączną kwotę prawie 1,6 mln. dol.

Do końca zbiórki jeszcze 29 dni.

Aktualizacja #2 (6.03.2012): Zgodnie z zapowiedzią, dziś ruszyła zbiórka pieniędzy w serwisie Kickstarter.

Twórcy liczą, że w ciągu 30 dni uda się zebrać 900 tys. dol. Premierę Torment: Tides of Numenera zaplanowano na komputery z systemem Windows, Linux i Mac.

Pośród różnych wersji językowych, możemy także liczyć na polską.

Aktualizacja (4.03.2013): Twórcy potwierdzili, że w środę rozpocznie się zbiórka pieniędzy w serwisie Kickstarter. Nie znamy jeszcze celu kampanii, czyli kwoty jaką planuje zebrać studio.

InXile Entertainment podało także wstępną datę premiery. Na Torment: Tides of Numenera poczekamy co najmniej do grudnia 2014 roku.

Oryginalna wiadomość (30.01.2013): Na oficjalnej stronie najnowszego projektu studia inXile w serwisie Facebooku potwierdzono tytuł duchowego następcy Planescape: Torment. Nową grę nazwano Torment: Tides of Numenera.

To nie koniec dobrych informacji. Muzykę skomponuje Mark Morgan, który stworzył ścieżkę dźwiękową do oryginalnej gry, wydanej w 1999 roku. Kompozytor pracuje także przy innym projekcie inXile - Wasteland 2.

Na początku miesiąca pisaliśmy o świecie, w którym rozegra się akcja gry. Twórcy wybrali Numenerę, nowe uniwersum tworzone przez Monte Cooka. Autor blisko współpracuje z producentami, by dostosować mechanikę do wymagań gatunku cRPG.

Prace nad Torment: Tides of Numenera są na wczesnym etapie. InXile planuje sfinansować produkcję poprzez kampanię w serwisie Kickstarter.

Zobacz także