Skip to main content

Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Aligern

Poznaj mocne i słabe strony jednego z pierwszych kompanów.

Aligern to jeden z kompanów w Torment: Tides of Numenera, którego możesz dołączyć do drużyny już na początku przygody. Jest to bowiem jedna z dwóch osób, które spotkasz od razu po zakończeniu prologu w Meandrze Mroku, czyli na początku pierwszej misji głównej o nazwie Upadek na ziemię.

Aligern był niegdyś kapłanem, a jego dziedzictwo najlepiej uwidaczniają tatuaże pokrywające całe ciało postaci. Nie są to jedynie ozdoby, ale zarazem potężna umiejętność, dzięki której znacznie zwiększają się zdolności bojowe właściciela. Jest z nimi związana pewna tajemnica - możesz ją odkryć wypełniając zadanie dodatkowe o nazwie Pusta klatka. Warto wiedzieć, że jeśli na początku gry zdecydujesz się podróżować z Callistege, to Aligern opuści drużynę. Będziesz mógł go znaleźć w jego pracowni w Bebechach.

Aligerna spotkasz już na początku przygody

Poniżej znajdziesz początkowe statystyki oraz umiejętności i zdolności Aligerna, czyli przedstawiciela klasy nano potrafiącego zarówno korzystać z rozwiązań siłowych, jak i intelektu.


Statystyki:

  • Siła - 6
  • Szybkość - 2
  • Intelekt - 6
  • Zdrowie - 31

Umiejętności:

  • Pobudzenie - w trakcie konfliktu usuwa z wybranego celu wszystkie negatywne stany (oprócz otoczenia i trwałych urazów) oraz przywraca 6 punktów życia.
  • Tatuaże - wykonująć w trakcie kryzysu pewne czynności kilka razy z rzędu (np. atakowanie wrogów lub korzystanie z obronnych albo uzdrawiających enigmatów), kumulujesz efekty ich działania.
  • Zaradność - umożliwia przenoszenie dodatkowych enigmatów.

Zdolności:

  • Użycie enigmatu (poziom wyszkolenie) - umożliwia noszenie większej ilości enigmatów.
  • Wytrzymałość (wyszkolenie) - zwiększa o 5 punktów ilość zdrowia na każdy poziom rozwoju tej zdolności.
  • Wiedza o maszynerii (wyszkolenie) - o 15% zwiększa skuteczność działań związanych z tą cechą.
  • Rozwalanie (wyszkolenie) - o 15% zwiększa skuteczność działań związanych z tą cechą.
  • Broń taktyczna (wyszkolenie) - o 15% zwiększa skuteczność ataków jednoręczną bronią, kuszami oraz karabinami.

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Callistege

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Tybir

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Rhin


Brak wyszkolenia:

  • Bieganie - ogranicza dystans, jaki postać może przebyć w trakcie kryzysu.
  • Ukrycie - znacznie ogranicza możliwości ukrywania się podczas kryzysu.
  • Broń ciężka - postać posiada znaczne ograniczenia w trakcie korzystania z broni ciężkiej.

Zobacz także