Skip to main content

Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Matkina

Zabójczyni przed którą drży większość napotkanych osób. Czy dołączysz ją do drużyny?

Matkina jest jedną z postaci w Torment: Tides of Numenera, którą spotkasz na swojej drodze w trakcie wykonywania misji głównej o nazwie Chłodny, opanowany szelma. Jeśli chcesz i posiadasz miejsce w drużynie, to pod jej koniec będziesz mógł dołączyć dziewczynę do drużyny.

Matkina jest szelmą specjalizacującą się zwłaszcza w zabójczych atakach z zaskoczenia. Warto dodać, że w momencie spotkania z Matkiną będzie ona już na drugim poziomie doświadczenia, co przełoży się na bardziej rozwiniętą postać. Matkina spisuje się dobrze zarówno w trakcie przekonywania rozmówców do swojego zdania, jak i podczas walki, gdzie może korzystać ze swoich zabójczych umiejętności.

Matkinę spotkasz w jaskini pod koniec misji Chłodny, opanowany szelma.

Poniżej znajdują się statyastyki, umiejętności oraz zdolności Matkiny z pierwszego i drugiego poziomu rozwoju.


Statystyki:

  • Siła - 8
  • Szybkość - 8
  • Intelekt - 8
  • Zdrowie - 32

Umiejętności:

  • Wszchstronność - możesz o jeden punkt poziomu wyszkolena rozwinąć wybraną zdolność. Efekt ten utrzymuje się do kolejnego wypoczynku (podobnie, jak kolejna możliwość skorzystania z tej umiejętności).
  • Nasycenie broni - w trakcie kryzysu możesz wybrać rodzaj obrażeń, jakie zamierzasz zadać przeciwnikowi.
  • Walka bez pancerza - jeżeli nie korzystasz z pancerza, to zyskujesz 10% do uników i siły woli.
  • Oślepiająca rana - jeśli atakujesz Matkiną z ukrycia lub gdy cel jest oślepiony, to wywołujesz lub wydłużasz stan oślepienia, a dodatkowo zadajesz o 20% większe obrażenia.
  • Witalność porzuconych - Matkina nie otrzymuje trwałych urazów, gdy straci przytomność w trakcie kryzysu.
  • Nadprzestrzenny skok - teleportujesz się do wybranego miejsca w zasięgu Matkiny i zadajesz 1 punkt obrażeń międzywymiarowych lokalnych przeciwnikom, a przy okazji uzyskują oni status utykanie.
  • Wyszkolony infiltrator - wszyscy członkowie drużyny zyskują 5% do skuteczności oszustwa i ukrycia.

Zdolności:

  • Percepcja (poziom - specjalizacja) - o 30% zwiększają się szanse na pomyślne zaliczenie akcji związanych z dostrzeganiem różnych szczegółów. Ponadto w trakcie rozmowy mogą pojawiać się nowe opcje dialogowe.
  • Zwinne ręce (wyszkolenie) - masz o 15% większe szanse na zrealizowanie akcji związanych z tą akcją.
  • Ukrycie (specjalizacja) - o 30% zwiększają się szanse ukrycia Matkiny w trakcie kryzysu, dzięki czemu staje cię niewidoczna dla przeciwników, zyskując możliwość wyprowadzania silnych ataków z zaskoczenia.
  • Broń lekka (wyszkolenie) - o 15% większa skuteczność w trakcie korzystania z pistoletów, pałek i sztyletów.

Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Callistege

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Aligern

- Torment: Tides of Numenera - towarzysze: Rhin


Brak wyszkolenia:

  • Perswazja - Matkina nie potrafi zbyt dobrze przekonywać rozmówców do swojego zdania w trakcie normalnych negocjacji.
  • Inicjatywa - niestety w trakcie kryzysu Matkina podejmuje ruchy, jako jedna z ostatnich.
  • Broń ciężka - postać nie ma wprawy w posługiwaniu się ciężkim orężem pokroju mieczów dwuręcznych.

Zobacz także