Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Niedoskonałe symulakrum
Sprawa pewnego dziwnego argusa.
Misję otrzymasz po rozmowie z Finzinem (#7 na mapie Skraj Klifu), który powie ci o śledzącym go argusie. Udaj się do udręczonego argusa (#8 na mapie Skraj Klifu) stojącego nieopodal, a dowiesz się, że w roku, który podarował mu Finzin, były obrazy związane podpalaniem domu i krzykami ofiar. Argus nie może już tego znieść i poprosi cię, abyś udał się do Finzina z prośbą o inny, lepszy rok.
Wróć do zleceniodawcy i wypytaj go o to, czego się dowiedziałeś. Teraz będziesz mógł postąpić na kilka sposobów. Pierwszy to skorzystanie z perswazji i przekonanie Finzina, żeby podarował argusowi kolejny rok swojego życia. Jeśli go do tego namówisz udaj się do Zakonu Prawdy (#5 na mapie Plac Rządowy).
Na miejscu podejdź do maszyny stojącej w centrum pomieszczenia (1 na obrazku powyżej). Przyjrzyj się częściom na stole, po czym skorzystaj z anamnezy lub Wiedzy o maszynerii, aby poznać zasadę działania maszyny. Kiedy to uczynisz musisz użyć wiedzy o maszynerii lub zwinnych rąk, aby stworzyć enigmat dla Finzina. Jeśli ci się powiedzie, to w ekwipunku pojawi się Urządzenie chronotransferowe, które dostarcz zleceniodawcy. Po chwili Finzin przekaże rok argusowi, a bohater oprócz doświadczenia zyska 40 błyszków i skórozol.
Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja
Zobacz też:
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Niestabilne fundamenty
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Czerwone kręgi
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Oczy adwersarza
W drugim wariancie po rozmowie z argusem Finzin zaproponuje, abyś udał się do Kapitana Argusów - Sigyn (#4 na mapie Plac Rządowy) i powiedział, że jeden z nich nachodzi obywatela, czego nie powinien robić. Pani kapitan wyśle swoich podkomendnych, którzy złapią argusa i pozbędą się go. Poinformuj o tym Finzina za co otrzymasz punkty doświadczenia i skórozol.