Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Niewidoczny przeciwnik
Rozwiązujemy palący problem przedstawiciela rasy stychów.
W celu rozpoczęcia kolejnej misji dodatkowej w Torment: Tides of Numenera porozmawiaj z Lordem Vuntgen (#9 na mapie Skraj Klifu), który poprosi cię o odnalezienie niebezpiecznego stworzenia nazywanego stychem. Po przyjęciu zadania skieruj się na wschód, gdzie znajdziesz poszukiwane zwierzę (#10 na mapie Skraj Klifu).
Jeśli w misji Niestabilne fundamenty pomogłeś przedstawicielom rasy, to będziesz mógł porozmawiać ze stychem bez żadnych problemów. W przeciwnym przypadku musisz wspomóc się zdolnością anamnezy.
Istnieją dwie możliwości rozwiązania sytuacji ze stychem. Pierwsza to pozbycie się go. Możesz to uczynić atakując zwierzę (jest to wymagający przeciwnik) lub, po jego odnalezieniu, udać się do Lorda Vuntgena i powiedzieć mu, gdzie ma szukać swojej ofiary. W zamian za pozbycie się stycha otrzymasz punkty doświadczenia oraz artefakt Druga skóra, zapewniający 10 punktów życia, 1 punkt siły, ale zabierający 2 punkty szybkości.
Druga opcja, to uratowanie stycha. Po nawiązaniu z nim rozmowy wypytaj go o wszystko, po czym udaj się do pobliskich sierot (#6 na mapie Skraj Klifu, 2 na obrazku powyżej) i porozmawiaj z Zebbem i Aviną, które poproszą, abyś nie zdradzał nikomu miejsca pobytu stycha. Możesz im również powiedzieć, że spróbujesz mu pomóc. Jeśli udało ci się wyciągnąć informacje od stycha i sposobu, w jaki się tu dostał, to możesz udać się do Vuntgena i powiedzieć mu, że to on sprowadził stwora do Skraju Klifu, aby podburzać przeciw niemu ludzi.
Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja
Zobacz też:
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Szara imitacja
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Czerwone kręgi
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Oczy adwersarza
Udaj się do Bebechów (#12 na mapie Mały Rynek), a potem podejdź do Ch'kekta (#5 na mapie Bebechy). Przy pomocy perswazji przekonaj go, aby pomógł odrzuconemu stychowi. Kiedy ten ściągnie go do podziemi wróć do lorda Vuntgena i powiedz mu, że stychowi pomógł jego lud. Za uratowanie stworzenia otrzymasz punkty doświadczenia oraz enigmat od sierot.