Skip to main content

Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Pomruki niezadowolenia

Poszukujemy zaginionych patroli.

Jest to kolejna misja poboczna, której możesz podjąć się w trakcie pobytu w Dziedzińcu Memoviry - jednej z lokacji w Torment: Tides of Numenera. Aby ją rozpocząć skieruj się do Bruski (#6 na mapie Dziedziniec Memoviry) stojącej przy zamkniętej bramie do fortu. W trakcie rozmowy zauważysz, że kobieta jest czymś wyraźnie zmartwiona.

Wypytaj ją o co chodzi, a dowiesz się, że wynika to z powodu zaginięcia dwóch patroli, które wysłała na zwiad. Brusca poszłaby ich poszukać sama, ale nie może opuścić swojego posterunku, dlatego poprosi cię o pomoc. Jeśli jesteś zainteresowany, to powiedz jej, że zajmiesz się sprawą. Brusca zdradzi ci wtedy, że patrole prawdopodobnie znajdują się w Rozległych Trzewiach lub w slumsach.

Sierżant Memoviry (1) oraz Kolczasty mutant (2), to osoby, przez które możesz załagodzić konflikt.

Udaj się do lokacji Mały Nihliesz (#9 na mapie Rozległe Trzewia). Na miejscu natkniesz się na konflikt między mutantami i pierwszym poszukiwanym patrolem Memoviry. Możesz rozwiązać go na kilka sposobów - odchodząc (poszukiwani żołnierze z patrolu zostaną zamordowani), opowiadając się po jednej lub drugiej stronie i zabijając przeciwników lub pogodzić zwaśnione strony. W tym celu należy rozmawiać z dowódcami grup (1, 2 na obrazku powyżej i korzystać z oszustwa, zastraszania oraz perswazji).

Warto dodać, że nawet jeśli ludzie Memoviry zginą w starciu z mutantami, to nadal możesz kontynuować zadanie. Musisz po prostu uratować drugą grupę patrolową. Należy jednak pamiętać, że im mniej osób uda ci się uratować, tym mniejszą nagrodę otrzymasz.

W Starych Kazamatach Niewolników natkniesz się na mordeny (1). Nieopodal jest ich wódz (2), a na zachodzie w celi (3) morderca. Możesz tu stoczyć walkę, po której odblokujesz przejście do skarbca (4). Zaginiony patrol jest w celi na północy (5).

Aby zlokalizować drugi patrol udaj się do Starych Kazamatów Niewolników (#5 na mapie Rozległe Trzewia). Na miejscu natkniesz się na istoty zwane mordenami (1 na obrazku powyżej). Możesz je zaatakować, zapłacić albo zastraszyć, żeby dały ci przejść. Skieruj się do północnego korytarza.

Jeśli chcesz, to możesz udać się na zachód w stronę celi (3 na obrazku powyżej), gdzie przebywa pewien uwięziony mężczyzna. Drzwi możesz otworzyć samemu korzystając ze zwinnych rąk lub rozwalania. Okaże się, że mężczyzna jest mordercą - możesz go wypuścić lub zostawić w celi. Najważniejsze jest jednak to, że możesz wejść do pomieszczenia i rozpocząć walkę z kilkoma korpuskularnymi paszczami. Jeśli je pokonasz, to otworzy się przejście do skarbca (4 na obrazku powyżej), w którym znajdziesz bardzo dużą liczbę cennych i przydatnych przedmiotów.

Bez względu na to, czy odwiedziłeś skarbiec czy też nie podejdź do drzwi (5 na obrazku powyżej) na północy i otwórz je korzystając z jednej z dostępnych zdolności (warto wcześniej rozbroić pułapkę przy nich). Możesz też pokonać wodza mordenów (2), żeby zdobyć klucz otwierający drzwi.

Uwięzionych żołnierzy (1) możesz wysłać do drugiej celi (3), a potem zwabić w pułapkę strażników (2).

Porozmawiaj z więźniami (1 na obrazku powyżej). Jeśli nie zabiłeś przeciwników, to powiedzą, że nie mogą opuścić tego miejsca, ponieważ wyjście jest pilnowane przez mordeny. Możesz skłamać, że wszystko jest już bezpiecznie - wtedy ludzie Memoviry zginą. Druga opcja, to otworzenie sąsiedniej celi (3) i wysłanie do niej żołnierzy. Następnie skieruj się do wodza mordenów (2) i powiedz, że więźniowie uciekli.


Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Odcięte dziecko

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Podwójny kłopot

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Wyzwoleniec


Kiedy rywale wbiegną do celi zamknij ją, dzięki czemu uratowani żołnierze będą mogli opuścić więzienie. Po załatwieniu spraw z dwoma patrolami wróć do Bruski (#6 na mapie Dziedziniec Memoviry) i opowiedz, jak jej poszło. Im więcej ludzi udało ci się uratować, tym większa nagrodę pieniężną otrzymasz.

Zobacz także