Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Zaginiony pasterz
Misja poboczna związana z postacią Erritisa.
Jest to zadanie w związane z jednym z towarzyszy w Torment: Tides of Numenera. Chodzi konkretnie o Erritisa, który po dotarciu do Doliny Poległych Bohaterów, w ramach misji głównej Na tropie konstruktora, zacznie się dziwnie zachowywać. Celem zadania będzie poznanie przyczyny dziwnego zachowania kompana.
W trakcie eksploracji miejsca zwróć uwagę na jasny minnim (#6 na mapie Dolina Poległych Bohaterów), czyli teleport, dzięki któremu dostaniesz się na wschodni mur. Po znalezieniu się na miejscu podejdź do wnęki (#15 na mapie Dolina Poległych Bohaterów) i pomimo słów Erritisa zacznij ją badać. Znajdziesz w niej kij pasterski, po podniesieniu którego główny bohater usłyszy w głowie głos Erritisa.
W trakcie kolejnej wizyty w Samotni znajdziesz odbicie Erritisa, z którym porozmawiaj. Dowiesz się, że bohater został opętany przez demony kierującego jego poczynaniami. Wróć do rzeczywistego świata. Zadanie możesz teraz kontynuować w Wykwicie, do którego trafisz w ramach misji głównej Cena Dracogena.
Skieruj się do Starych Kazamatów Niewolników (#5 na mapie Rozległe Trzewia) i porozmawiaj ze Skourą (obrazek powyżej), z którą jest również związane zadanie Co wiatry porwały. Po zakończeniu rozmowy będziesz mógł ponownie porozmawiać z Erritisem w Samotni.
Tym razem odezwą się jego demony, a dialog możesz skończyć na dwa sposoby. Pierwszy zakłada zostawienie demonów w spokoju - Erritis pozostanie w drużynie, a jego siła i szybkość zwiększą się o 1 punkt. W drugim przypadku demony obiecają, że nie będą mieszać już w głowie towarzysza, ale pozostaną w jego ciele. Tym razem statystyki nie jednak nie zmienią. W obydwu przypadkach otrzymasz po 40 punktów doświadczenia.
Ostatnia część zadania ma miejsce w misji Prawo do istnienia. W jej trakcie dotrzesz do Samotni i trzech meandrów, jakie będziesz mógł odwiedzić. Skieruj się do meandra Krefton i zdecyduj o ostatecznym losie kompana.
Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja
Zobacz też:
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Zazdrosne serca
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Anatema
- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Wyzwoleniec
Możesz zostawić demony w jego głowie lub rozdzielić je od niego. W drugim przypadku uzyskasz 100 punktów doświadczenia, ale nie będziesz mógł dołączyć Erritisa do finalnej rozprawy. W epilogu dowiesz się jednak, że była to dla tego bohatera dobra decyzja.