Skip to main content

Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Zaginiony pasterz

Misja poboczna związana z postacią Erritisa.

Jest to zadanie w związane z jednym z towarzyszy w Torment: Tides of Numenera. Chodzi konkretnie o Erritisa, który po dotarciu do Doliny Poległych Bohaterów, w ramach misji głównej Na tropie konstruktora, zacznie się dziwnie zachowywać. Celem zadania będzie poznanie przyczyny dziwnego zachowania kompana.

W trakcie eksploracji miejsca zwróć uwagę na jasny minnim (#6 na mapie Dolina Poległych Bohaterów), czyli teleport, dzięki któremu dostaniesz się na wschodni mur. Po znalezieniu się na miejscu podejdź do wnęki (#15 na mapie Dolina Poległych Bohaterów) i pomimo słów Erritisa zacznij ją badać. Znajdziesz w niej kij pasterski, po podniesieniu którego główny bohater usłyszy w głowie głos Erritisa.

Skourę znajdziesz w Starych Kazamatach Niewolników w Rozległych Trzewiach.

W trakcie kolejnej wizyty w Samotni znajdziesz odbicie Erritisa, z którym porozmawiaj. Dowiesz się, że bohater został opętany przez demony kierującego jego poczynaniami. Wróć do rzeczywistego świata. Zadanie możesz teraz kontynuować w Wykwicie, do którego trafisz w ramach misji głównej Cena Dracogena.

Skieruj się do Starych Kazamatów Niewolników (#5 na mapie Rozległe Trzewia) i porozmawiaj ze Skourą (obrazek powyżej), z którą jest również związane zadanie Co wiatry porwały. Po zakończeniu rozmowy będziesz mógł ponownie porozmawiać z Erritisem w Samotni.

Tym razem odezwą się jego demony, a dialog możesz skończyć na dwa sposoby. Pierwszy zakłada zostawienie demonów w spokoju - Erritis pozostanie w drużynie, a jego siła i szybkość zwiększą się o 1 punkt. W drugim przypadku demony obiecają, że nie będą mieszać już w głowie towarzysza, ale pozostaną w jego ciele. Tym razem statystyki nie jednak nie zmienią. W obydwu przypadkach otrzymasz po 40 punktów doświadczenia.

Erritis w Menadrze Krefton.

Ostatnia część zadania ma miejsce w misji Prawo do istnienia. W jej trakcie dotrzesz do Samotni i trzech meandrów, jakie będziesz mógł odwiedzić. Skieruj się do meandra Krefton i zdecyduj o ostatecznym losie kompana.


Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Zazdrosne serca

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Anatema

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Wyzwoleniec


Możesz zostawić demony w jego głowie lub rozdzielić je od niego. W drugim przypadku uzyskasz 100 punktów doświadczenia, ale nie będziesz mógł dołączyć Erritisa do finalnej rozprawy. W epilogu dowiesz się jednak, że była to dla tego bohatera dobra decyzja.

Zobacz także