Torment: Tides of Numenera zaoferuje turowy system walki
Za turami opowiedziało się 48% głosujących, 47% postawiło na starcia w czasie rzeczywistym.
Walka w Torment: Tides of Numenera oparta będzie na systemie turowym - poinformował Kevin Saunders, główny projektant produkcji.
Decyzja ta została podjęta przy udziale graczy, którzy wsparli projekt finansowo - wzięli oni udział w głosowaniu. Społeczność okazała się podzielona niezwykle równo, 48% głosujących opowiedziało się za walką turową, 47% za walką w czasie rzeczywistym, a 5% wstrzymało się od głosu.
„Sami skłanialiśmy się w stronę tur, ponieważ wierzymy, że takie rozwiązanie bardziej pasuje do taktycznej złożoności wszystkich interakcji możliwej dzięki naszemu systemowi Crisis” - napisał projektant.
System Crisis umożliwi odbiorcy radzić sobie z niebezpieczeństwem na wiele sposobów. Dzięki niemu, rozwijając bohatera w odpowiedni sposób, będziemy mogli na przykład uniknąć starcia.
Twórcy z inXile Entertainment obiecują, że zrobią wszystko, by uniknąć najczęstszych problemów związanych z systemem walki turowej. Kevin Saunders zaznaczył, że nie będziemy zmuszeni do częstych potyczek z tak zwanymi „śmieciowymi przeciwnikami” nie stanowiącymi żadnego wyzwania.
Torment: Tides of Numenera to duchowy następca kultowego RPG Planescape: Torment. Akcja gry rozgrywa się w świecie stworzonym przez Monte Cooka. Producentem kreatywnym jest Colin McComb, twórca oryginału. Tytuł ukaże się w 2015 roku na PC oraz komputerach Mac.