Skip to main content

Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Czerwone kręgi

Rozwiąż zagadkę kryminalną w Bebechach.

Zadanie rozpoczniesz po rozmowie z Baryłą (#13 na mapie Bebechy), który stoi z dwójką swoich ludzi przed terenem pokrytym krwią. Od rozmówcy dowiesz się, że doszło tu do zbrodni. Aby kontynuować zadanie należy posiadać w drużynie Matkinę, którą spotkasz podczas misji głównej Chłodny, opanowany szelma.

W trakcie rozmowy powiedz, że chcesz zbadać miejsce zbrodni. Baryła nie będzie zadowolony, ale w końcu cię przepuści. Kiedy to nastąpi podejdź do terenu pokrytego krwią i wejdź z nim w interakcję.

Baryła (1) oraz zakrwawiony teren morderstwa (2). Zwróć uwagę na znak (3) na ścianie.

Przyjrzyj się kałuży krwi na ziemi. Znajdziesz tu chudą rękę ofiary, która jednak nie dostarczy zbyt wielu informacji. Matkina zasugeruje wtedy, żeby przyjrzeć się znakowi na ścianie (3 na obrazku powyżej). Dziewczyna rozpozna symbol twierdząc, że jest charakterystyczny dla sekty o nazwie Dzieci Wiecznych Wrót, wywodzącej się z Dendra O'hur.

Skieruj się teraz do świątyni ich wyznawców (#3 na mapie Bebechy) i rozpocznij z Imbitu rozmowę na temat śledztwa. Kapłan zgodzi się, abyś przesłuchał pozostałych akolitów, czyli Młota, Gh'zei oraz Kiyatawę. Każdy nich powie swoje zdanie o zbrodni oraz pozostałych podejrzanych. Na koniec wróć do Baryły i wskaż potencjalnego mordercę.

Młot i Gh'zei są niewinni - jeśli ich wskażesz, to zostaną niesłusznie powieszeni. Mordercą jest Kiyatawa - jeżeli wskażesz tę osobę, to okaże się, że zdołała uciec. Baryła poprosi cię, abyś rozprawił się z Kiyatawą w przyszłości. Za wskazanie właściwego winnego otrzymasz 40 punktów doświadczenia.


Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Lazaret Zdławionego Echa

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Niestabilne fundamenty

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Krew brygadzisty


Uwaga - całe zadanie ma charakter czasowy. Jeżeli w jego trakcie drużyna będzie odpoczywać, to po każdym śnie morderca będzie zabijał kolejne osoby - szelmę Qeeka, Manth Pa, a na końcu Mechelę. Jeżeli do tego czasu nie rozwiążesz sprawy, to zabójca wymknie się z miasta, a misja pozostanie nierozwiązana.

Zobacz także