Skip to main content

Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Krew brygadzisty

Misja poboczna związana z robotem w Bebechach.

Misję otrzymasz po rozmowie z Uszkodzonym brygadzistą (#11 na mapie Bebechy). Podejdź do robota nieposiadającego dolnej części ciała i rozpocznij rozmowę. Konstrukt opowie ci historię związaną z tworzonymi przez niego „dziećmi", które nie są w stanie zbyt długo funkcjonować na świecie. Twoim celem będzie udzielenie pomocy w rozwiązaniu problemu.

Zadanie możesz zrealizować na trzy sposoby opisane poniżej. Pierwszy wariant jest najmniej opłacalny, ponieważ zapewnia tylko 25 punktów doświadczenia. W przypadku pozostałych możesz otrzymać znacznie ciekawsze nagrody.

Uszkodzony brygadzista (1) oraz Korod (2).

I wariant - po rozmowie z robotem podejdź do Koroda (#12 na mapie Bebechy, 2 na obrazku powyżej) i przeprowadź z nim wyczerpującą rozmowę na temat dzieci konstruktów. Następnie wróć do robota i przy pomocy perswazji powiedz mu, żeby zrezygnował z posiadania dzieci. Otrzymasz za to 25 punktów doświadczenia.

II wariant - porozmawiaj dokładnie z Korodem (#12 na mapie Bebechy, 2 na obrazku powyżej), po czym ponownie porozmawiaj z robotem i przeprowadź operację korzystając ze zdolności związanej z wiedzą o maszynach. Kiedy się powiedzie zdecyduj czy chcesz: zamienić wszystkie konstrukty w enigmaty i energię (nagroda: 25 punktów doświadczenia, 2 enigmaty, 2 przedmioty - zużywalny oraz osobliwość), zabrać martwego konstrukta i wypuścić pozostałe (25 punktów doświadczenia i przedmiot - osobliwość) lub zostawić martwego konstrukta i wypuścić pozostałe (25 punktów doświadczenia).


Spis treści: Torment: Tides of Numenera - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Wyznawcy Pana Wcieleń

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Lazaret Zdławionego Echa

- Torment: Tides of Numenera - zadanie dodatkowe: Niestabilne fundamenty


III wariant - porozmawiaj z Korodem (#12 na mapie Bebechy, 2 na obrazku powyżej) i wydobądź od niego informacje związane z Zakonem Prawdy. Następnie udaj się do tego miejsca (#5 na mapie Plac Rządowy), gdzie porozmawiaj na temat robota ze Sn'erfem, po czym zapłać mu 50 błyszków. Po wybraniu jakichkolwiek odpowiedzi na szereg pytań otrzymasz Turbinę Fali Proaktywnej. Wróć z nią do Uszkodzonego brygadzisty i użyj na nim zdobytego przedmiotu. Po śmierci konstrukta będziesz mógł wybrać jeden z wariantów opisanych w drugim rozwiązaniu.

Zobacz także