Skip to main content

Total War: Warhammer 3 dostanie nową, chaotyczną rasę

O niskim wzroście.

Rasa chaotycznych krasnoludów pojawi się w Total War: Warhammer 3 już 13 kwietnia, w ramach aktualizacji oznaczonej numerem 3.0.

Cześć poprawek będzie darmowych, lecz za rozszerzenie pod tytułem Forge of the Chaos Dwarves przyjdzie dopłacić. Cenę ustalono na niecałe 90 złotych, lecz do 20 kwietnia obowiązuje 10-procentowa przecena. Brzmi dobrze, ponieważ taki termin oznacza, że fani zdążą zapoznać się z opiniami, zanim zdecydują się na zakup.

Twórcy ze studia Creative Assembly szykują trzech legendarnych lordów, prowadzących własne frakcje w ramach armii tych mniej przyjaznych krasnoludów: to Astragoth Ironhand, Drazhoath the Ashen oraz Zhatan the Black. Opis na oficjalnym blogu ujawnia też dwie nowe jednostki, z jakich skorzystamy, jak centaury czy latający Bale Taurus.

Unikatową mechaniką frakcji będzie Tower of Zharr, budowla umieszczona w Zharr-Naggrund, stolicy rasy. Zajmowanie określonych pozycji w wieży zagwarantuje przeróżne bonusy. Zgodnie z założeniami uniwersum, wyznawcy Hashnuta zamieszkują Dark Lands, które to miejsce było podejrzanie puste po opublikowaniu aktualizacji Immortal Empires. Gracze od dawna spekulowali więc, że rasa w końcu się w grze pojawi. Jak widać, słusznie.

Domysły tylko spotęgowało znalezienie w plikach gry linii dialogowych odwołujących się do Dawi-Zharr, jak nazywa się frakcja w krasnoludzkim języku Khazalid. To także pierwsza „pełnoprawna” armia wprowadzana do Total War: Warhammer 3 od czasu premiery w lutym ubiegłego roku.

Bardzo dawno temu Creative Assembly obiecywało, że w grze pojawią się wszystkie armie z ósmej edycji Warhammer Fantasy. Cel już dawno wyprzedzano, wprowadzając wampiry, Norskę, Kislev czy Grand Cathay. Żadna z tych frakcji nie posiada własnego podręcznika w bitewniaku - tak samo, jak Chaos Dwarves.

Zobacz także