Skip to main content

Trailer GTA 6 wciąż bije rekordy. To najchętniej oglądana zapowiedź gry na YouTube

W kategorii nowych produkcji.

Od premiery pierwszego zwiastuna Grand Theft Auto 6 mija już tydzień, ale licznik wyświetleń pod materiałem nie zamierza najwyraźniej zwalniać. Trailer wywalczył sobie miano najchętniej oglądanej zapowiedzi gry na YouTube.

Zwiastun zebrał już ponad 145 milionów wyświetleń, a do przebicia kolejnego pełnego progu nie pozostało zapewne dużo czasu. GTA 6 zdobyło tym samym tytuł najchętniej oglądanego trailera w kategorii zapowiedzi nowych gier.

Jeśli chodzi o ranking wszystkich trailerów - także tych opublikowanych już po premierze gry - produkcja Rockstara obejmuje trzecie miejsce na podium. Złoto należy do mobilnego Subway Surfers (ponad 361 milionów wyświetleń), a nieco niżej jest trailer Minecrafta, który przez 12 lat od publikacji został wyświetlony 167 milionów razy.

Podbicie drugiego miejsca to zapewne kwestia czasu, być może nawet kilku dni. Nieco trudniej będzie w starciu z filmami. Tutaj prowadzą indyjskie „KGF Chapter2” (273 miliony) oraz lepiej znane „Avengers: Wojna Nieskończoności” z 260 milionami wyświetleń na koncie.

Seria Grand Theft Auto od dziesięcioleci znajduje się w epicentrum rozrywki, dlatego spodziewamy się, że społeczność YouTube sięgnie dzięki GTA 6 po nowe szczyty w nadchodzących latach” - mówił Leo Olebe, szef YouTube Gaming cytowany przez GamesIndustry.biz.

Przedsawiciel platformy ujawnił również, że sam trailer oraz wszystkie związane z nim materiały zebrały już łącznie 250 milionów wyświetleń. Czy do premiery uda się dobić do miliarda? Biorąc pod uwagę, że GTA 6 trafi na konsole dopiero za dwa lata, szanse są całkiem spore.

Więcej o GTA 6:

Zobacz także