Trailer Skull and Bones prezentuje endgame. Atrakcje na cały rok
Zbuduj pirackie imperium.
Ubisoft przygotował nowy trailer Skull and Bones, prezentując atrakcje endgame dla zaawansowanych postaci, a także plany na kolejne sezony produkcji.
Wygląda na to, że główną czynnością po zakończeniu głównej kampanii będzie budowanie pirackiego imperium. Gracze przejmą kontrolę nad wartościowymi miejscówkami na Oceanie Indyjskim, takimi jak tartaki, kopalnie i osiedla mieszkalne. Te wygenerują pasywne przychody. Ważne będzie dbanie o szlaki handlowe, dodatkowo potęgujące zarobki.
Dalej nowy trailer ujawnia, że starszym projektantem gry jest Łukasz Chmielewski, jeszcze niedawno starszy projektant zadań Dying Light 2: Stay Human. Ten wyjaśnia, ze fabryki będzie mogli rozbudować o nowe wyposażenie. O ile oczywiście uda się ochronić posiadane placówki przed zakusami innych graczy.
Inną aktywnością będzie rywalizacja PvP - czy to w ramach ryzykownych „zakładów”, w których stawką jest całe posiadane złoto; czy też w postaci legendarnych skarbów, gdy podniesienie mapy oznacza nasz okręt na mapie. Nie zabraknie sieciowej listy rankingowej, określającej naszą reputację.
Jak na grę-usługę przystało, większość z opisywanych atrakcji będzie zmieniać się wraz z kolejnymi sezonami, podobnie jak potyczki z legendarnymi piratami.
Po licznych opóźnieniach, Skull and Bones zadebiutuje ostatecznie 16 lutego, na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Czas pokaże, czy produkcja faktycznie zdoła wytrzymać na rynku cały rok, jak sugeruje tytuł powyższego trailera.