Trench Run - debiutuje sieciowa strzelanka od twórcy Soldata
Nie tylko akcja.
Dzisiaj na Steamie zadebiutuje najnowsza produkcja polskiego studia Transhuman Design, założonego przez Michała Marcinkowskiego (Soldat, King Arthur's Gold).
Mowa o Trench Run, czyli sieciowej strzelance z naciskiem na humorystyczną akcję, w której trup nie ściele się gęsto - ponieważ postacie nie mogą zginąć, wystarczy dotrzeć do apteczki.
Twórcy przygotowali tryb dla maksymalnie 10 graczy jednocześnie, ale także szybką potyczkę dla 4 osób, dostępną również lokalnie. Do tego 5 klas z różnymi umiejętnościami specjalnymi.
Akcję obserwujemy z boku, w dwóch wymiarach, z grafiką nawiązującą nieco do klasycznego Soldata czy współczesne Broforce. Mapy są po części generowane losowo i podatne na zniszczenie, choć w stopniu mniejszym niż w tej drugiej grze.
Pewną ciekawostką jest specjalna faza „zawieszenia broni”, podczas której możemy na przykład grać w koszykówkę, wydawać monety na drinki i papierosy w barze VIP, kupować nowe stroje i zwierzęta czy poznawać postacie niezależne.
Trench Run zadebiutuje na Steamie dziś wieczorem, wycenione na 7 euro (ok. 30 zł) - choć w okresie premierowym obowiązywać będzie 10-procentowa zniżka.