Skip to main content

Trójwymiarowy billboard Pokemon Go w Tokio. Pokaz robi wrażenie

Magia perspektywy.

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Kota, który przypada na 8 sierpnia, twórcy Pokemon Go przygotowali specjalny billboard 3D, który ukazał się w Tokio.

Osoby odwiedzające ogromny dworzec Shinjuku mogły się nacieszyć nie lada widokiem. Dzięki sprytnemu wykorzystaniu perspektywy i sztuczek wizualnych, Pikachu oraz Meowth i inne kocie Pokemony zdają się wychodzić z billboardu. Aby sztuczka działała, trzeba jednak stanąć w odpowiednim miejscu.

Dlaczego akurat dworzec Shinjuku? Wydaje się, że to nawiązanie do wcześniejszego billboardu 3D w tym samym miejscu, który również zachwycał widzów widokiem kota, jednak już bardziej tradycyjnego.

Międzynarodowy Dzień Kota został ustanowiony w 2002 roku przez Międzynarodowy Fundusz na Rzecz Zwierząt (IFAW) i ma na celu podniesienie świadomości na temat dobra kotów.

Zobacz także