Skip to main content

Tryb Iron Banner i prestiżowy raid wracają do Destiny 2

W przyszłym tygodniu.

Studio Bungie rozpocznie w przyszłym tygodniu pierwszy turniej Iron Banner w Destiny 2. Pojawi się także wyższy - prestiżowy - poziom trudności w raidzie Leviathan.

Obie opcje rozgrywki występowały już w pierwszej odsłonie gry, lecz teraz przechodzą transformację.

Dostępny w Tyglu tryb Iron Banner, jak Próby Dziewiątki (Trials of the Nine), nie będzie już uwzględniał Mocy postaci, dając wszystkim uczestnikom równe szanse.

W Destiny 1 było dokładnie odwrotnie, ponieważ Iron Banner był jedną z niewielu opcji zabawy w multiplayerze, gdzie Moc była brana pod uwagę.

W Destiny 2 znikają także osobne rangi i nagrody w tym trybie. Zbierzemy za to kolejny rodzaj tokenów, otrzymywanych za zwycięstwa oraz - w mniejszej liczbie - za porażki.

Walutę zamienimy na pancerz:

Tryb prestiżowy w raidzie Leviathan także odbiega nieco od wysokiego poziomu trudności (Hard Mode) w pierwszym Destiny. Najważniejsza zmiana: wygląda na to, że sukces nie odblokuje wyższego limitu Mocy dla postaci.

„Naszym celem nie jest zapewnienie pomocy w rozwoju bohatera, ale pojawi się kilka unikatowych nagród, które pozwolą się wyróżnić” - napisano na oficjalnej stronie. „Potraktujcie to jako zaproszenie do udowodnienia światu, że jesteście wśród najlepszych”.

Czujni gracze doszukali się w już w plikach gry informacji, że prestiżowy Najazd także nagradzany będzie specjalnym pancerzem dla każdej klasy.

Opisywane nowości aktywują się wraz z cotygodniowym resetem, a więc w następny wtorek, 10 października, o godzinie 11:00.

Bungie wspomina także o „sezonach”, co sugeruje ograniczenie górnej granicy postępów dla postaci i klanów w Iron Banner. Detale poznamy jednak dopiero na imprezie TwitchCon pod koniec miesiąca.

Zobacz także