Tryb kooperacji Halo Infinite ponownie opóźniony
Nie pojawi się w maju.
Studio 343 Industries po raz kolejny opóźniło tryb kooperacji dla kampanii fabularnej Halo Infinite. Twórcy potrzebują więcej czasu, by rozwiązać trudności związane z modułem.
Wcześniej obiecywano, że wariant współpracy trafi do strzelanki wraz ze startem drugiego sezonu rozwoju produkcji, czyli 3 maja. W najnowszym komunikacie deweloperzy ogłosili jednak, że nie uda się dotrzymać zakładanego terminu.
Aktualny plan nadal zakłada udostępnienie kooperacji dla kampanii fabularnej w drugim sezonie, ale dopiero pod jego koniec. Dokładną datą premiery twórcy podzielą się w późniejszym okresie. Samo wspomniane wydarzenie potrwa około trzech miesięcy.
Powodem opóźnienia jest fakt, że deweloperzy potrzebują więcej czasu na dostosowanie modułu współpracy do otwartego świata - zarówno w sieciowej wersji dla czterech użytkowników, jak i lokalnej dla dwóch graczy na podzielonym ekranie. Szczególnie duże problemy sprawia tryb w drugim z wariantów.
Warto zaznaczyć, że pierwotnie drugi sezon Halo Infinite - zawierający wspomnianą kooperację - miał rozpocząć się około trzy miesiące po premierze gry, ale start przesunięto właśnie na maj.
343 Industries równolegle pracuje nad edytorem Forge, który powinien zadebiutować zgodnie z planem, czyli w trzecim sezonie. Dostęp uzyskała już niewielka grupa testerów. Wspomniane narzędzie i tryb współpracy będą darmowe dla posiadaczy strzelanki.