Tryb sezonowy i Głębokie Szczeliny w nowym patchu do Diablo 3
Wkrótce na serwerach testowych.
Blizzard opublikował podsumowanie części nowości, jakie znajdziemy w aktualizacji 2.1.0 do Diablo 3. Łatka dostępna będzie wkróce na serwerach testowych.
Jedną z innowacji jest zapowiadany już wcześniej tryb sezonowy, który pozwoli graczom na okresowe rozpoczynanie rozgrywki od nowa i rozwijanie bohaterów i rzemieślników od pierwszego poziomu. Wszyscy herosi awansują w ramach sieciowego rankingu.
Wraz z rozpoczęciem sezonu, gracze otrzymają też dostęp do Podbojów, czyli osiągnięć o zróżnicowanych celach, działających na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”. Pierwszych tysiąc osób wykonujących misję zostanie uwieczniony na regionalnej tablicy wyników.
Kolejna nowość to Głębokie Szczeliny (Tiered Rifts), także potwierdzone już wcześniej. Po pokonaniu Strażnika „standardowej” szczeliny będzie istnieć pewna szansa na to, że upuści on Klucz, do wykorzystania na Obelisku Nefalemów.
W środku będziemy walczyć nie tylko z hordami przeciwników, ale także z czasem, a większość potworów nie zostawi żadnych łupów. Na ekranie pojawi się pasek postępu - im potężniejszego wroga zabijemy, tym bardziej się wypełni. Kolejne poziomy Głębokich Szczelin stają się coraz trudniejsze. Nagrodami będą legendarny klejnoty, zapewniające specjalne moce.
Twórcy modyfikują także nieco system walki. Punkty zręczności w przypadku łowców demonów i mnichów będą zwiększały także pancerz, zmieni się też leczenie za pomocą kul zdrowia.
Blizzard nie podaje jeszcze daty premiery aktualizacji, ale deweloperzy szykują jeszcze inne dodatki. Więcej szczegółów na temat łatki znaleźć można na oficjalnej stronie.