Tryb sieciowy Call of Duty: Ghosts z mapą na terenie średniowiecznego zamku
Mosty zwodzone i bramy Stonehaven.
Studio Infinity Ward zaprezentowało nową mapę dla trybu sieciowego Call of Duty: Ghosts - rozgrywającą się w średniowiecznym zamku.
Stonehaven to rozbudowana lokacja, inspirowana europejskimi warowniami. Rozmiar jest na tyle duży, że znajdzie się miejsce nie tylko na walki na krótkim dystansie, ale także na potyczki snajperskie.
- Gdy projektowaliśmy mapy, musieliśmy myśleć o różnych stylach rozgrywki i przyzwyczajeniach graczy - przyznała w rozmowie z Eurogamerem Tina Palacios, odpowiedzialna w Infinity Ward za kontakty ze społecznością.
- Potrzebowaliśmy dużych map, ale nie chcieliśmy zawieść fanów potyczek na krótkich dystansach. Dlatego zwróciliśmy się w kierunku Europy.
Mapa obejmuje nie tylko wnętrze zamku i samą warownię, ale także okoliczne tereny, razem z płytkim strumieniem. W tle widać także zniszczoną latarnię morską.
- Zawsze byliśmy zwolennikami różnorodności, bez względu na umiejscowienie opowiadanej historii - dodaje Palacios. - Podejście zmieniało się z upływem czasu. Początkowo myśleliśmy o małym porcie z kilkoma okrętami na piaszczystej plaży. Ale pomysł ewoluował i teraz wygląda już dużo lepiej.
Tak jak w przypadku wszystkich map w Ghosts, Stonehaven zmieni się w trakcie trwania meczu. Zamknięcie niektórych bram zamczyska może zmienić losy spotkania i ścieżki wybierane przez graczy.
Edycje PC, PlayStation 3 i Xbox 360 Call of Duty: Ghosts zadebiutują 5 listopada. Konsole PS4 i Xbox One otrzymają grę razem z debiutem na rynku, także w listopadzie.
Poniżej screeny z nowej mapy: