Skip to main content

Tryb wieloosobowy Call of Duty: WWII z meczami rankingowymi

Ale bez atutu Pewnej ręki.

Michael Condrey, współzałożyciel studia Sledgehammer Games, ujawnił na Twitterze kilka szczegółów na temat systemów rozgrywki w Call of Duty: WWII.

Deweloper przyznał, że powrócą playlisty z rankingowymi potyczkami. Jak można się domyślać, w tym trybie zabawy gracze będą dobierani według umiejętności, z możliwością awansu - jeśli poradzimy sobie dobrze.

Pewna ręka to podstawa

Podobne podejście cieszyło się sporym zainteresowaniem w Call of Duty: Advanced Warfare czy w Black Ops 2. Zaczynaliśmy na „brązowym” poziomie, pnąc się w górę rankingu wraz ze zwycięstwami.

Z wypowiedzi Condreya wynika także, że w grze pojawią się codzienne wyzwania. Powróci również edytor emblematów oraz PPSH-41, czyli popularna „pepesza”, widziana ostatnio w Black Ops 3.

Jak wiemy, Call of Duty: WWII zastępuje mechanikę klas i perków systemem Dywizji - bronie będą dostępne bez żadnych ograniczeń, ale już niektóre umiejętności zarezerwowano dla określonych grup.

Tym samym znikną niektóre talenty, które w przeszłości często irytowały. Jednym z przykładów jest Steady Aim, które w polskich wersjach tłumaczono na Pewne celowanie czy - ostatnią - Pewną rękę. Atut zwiększał celność, co pomagało szczególnie mniej zaawansowanym graczom.

Zobacz na YouTube

W Call of Duty: WWII jest pięć dywizji: piechota, korpus ekspedycyjny (lepiej wykorzystają strzelby i granaty), spadochroniarze (pistolety maszynowe), jednostki górskie (karabiny snajperskie) i opancerzone (karabiny maszynowe).

Gra debiutuje 3 listopada na PC, PS4 i Xbox One. Zamknięte testy wersji beta startują 25 sierpnia, tylko na PlayStation 4.

Zobacz także