Trzy nowe gry polskiego studia Bloober Team opóźnione
Twórcy Layers of Fear chcą zadebiutować na GPW.
Krakowskie studio Bloober Team poinformowało o przesunięciu premier trzech gier - wszystkie miały według pierwotnych planów ukazać się w 2016 roku.
Futurystyczny horror Observer, w którym zajmiemy się badaniem snów i wspomnień, trafi do sprzedaży przed końcem czerwca 2017 roku. Akcję obserwujemy z perspektywy FPP, a gra powstaje przy użyciu technologii Unreal Engine 4.
Scopophobia zadebiutuje w drugiej połowie przyszłego roku. Nie udostępniono jeszcze żadnych materiałów prezentujących rozgrywkę, ale produkcja zaproponuje asymetryczną zabawę - gracze kontrolujący dzieci będą starali ukryć się przed użytkownikiem, który przejmie kontrolę nad Bazyliszkiem zamieniającym ludzi w kamień.
Trzeci tytuł to epizodyczne Medium, które opisywane jest jako „przełomowa i unikatowa gra storytellingowa oparta o koncepcję symultanicznej rozgrywki na dwóch ekranach”. Pierwszy odcinek ukaże się na przełomie 2017 i 2018 roku.
Piotr Babieno, prezes Bloober Team, poinformował również, że firma chce zadebiutować w 2017 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych. W tym samym okresie zamierza uruchomić operacyjnie spółkę zależną w Kalifornii, która będzie oddziałem marketingowo-sprzedażowym.
Bloober Team odpowiada za wydany na początku bieżącego roku horror Layers of Fear. Opowieść o szalonym malarzu została ciepło przyjęta przez graczy.