Tunguska: The Visitation stawia na rzut izometryczny i klimat Stalkera
Wydano demo.
Twórcy Tunguska: The Visitation z rosyjskiego studia Rotorist Workshop opublikowali wersję demonstracyjną produkcji, inspirowanej serią Stalker i „Piknikiem na skraju drogi”.
Postapokaliptyczny tytuł zakłada, że katastrofa tunguska z 1908 roku zamieniła okolicę nie do poznania, wywołując anomalie i mutacje wśród zwierząt i lokalnej populacji.
Jednocześnie na miejscu powstało jednak górnicze miasteczko, którego mieszkańcy zajmują się pozyskiwaniem tych bardziej korzystnych - i cennych - elementów powstałych po katastrofie.
Jedną z osób opętanych swoistą „gorączką złota” jest także gracz. Szybko zostaje jednak wplątany w konflikt kilku frakcji, starając się także przetrwać oraz - oczywiście - zarobić.
Na wzór Stalker: Cień Czarnobyla, produkcja będzie składała się z kilku większych stref do eksploracji, pomiędzy którymi będziemy podróżować z pomocą wynajmowanych przewodników.
Wspomniane demo znaleźć można na oficjalnej stronie (dzięki, DSOGaming).
Ciekawostką jest izometryczny rzut kamery, przypominający nieco starsze odsłony serii Fallout, jeśli pozostać w postapokaliptycznej tematyce.