Turowa strategia BattleTech opóźniona do przyszłego roku
Powrót zasłużonej serii.
Firma Paradox Interactive ogłosiła, że turowa strategia BattleTech - powrót zasłużonej serii po niemal 20 latach - została opóźniona i ukaże się dopiero w przyszłym roku.
Cykl bazuje na założeniach gry bitewnej o tym samym tytule, opublikowanej po raz pierwszy w 1984 roku przez wydawnictwo FASA. Twórca tej produkcji - Jordan Weisman - jest teraz zaangażowany w prace nad nową grą.
Producenta wspomaga studio Harebrained Schemes, odpowiedzialne za Shadowrun Returns czy Necropolis. Pieniądze pozyskano na Kickstarterze, potwierdzając jednocześnie zainteresowanie fanów - cel na poziomie 250 tysięcy dolarów udało się osiągnąć w... 53 minuty.
Paradox Interactive objęło obowiązki wydawcy dopiero niedawno, bo w maju tego roku.
Nowy BattleTech powraca na PC po niemal 20 latach nieobecności. Pierwsza odsłona cyklu - BattleTech: The Crescent Hawk's Inception - debiutowała w 1988 roku za sprawą studia Westwood, łącząc turową rozgrywkę z elementami RPG, co kontynuowano później w cenionym MechWarrior.
Harebrained Schemes planowało dotychczas, że wyda produkcję w połowie obecnego roku, do czego oczywiście nie doszło.
Podczas zabawy weźmiemy udział w starciach wielkich robotów. Strategia zaoferuje dwa warianty rozgrywki - kampanię fabularną oraz tryb wieloosobowy.
„Wspierający nas fani mówili jasno: nie śpieszcie się, niech gra będzie świetna. Wzięliśmy sobie tę poradę do serca” - zapewnia teraz Weisman.
„Wierzymy w zespół Harebrained Schemes i chcemy dać im czas i uwagę, których potrzebują do stworzenia turowej produkcji zasługującej na ten tytuł” - dodaje Fredrik Wester, dyrektor generalny Paradox Interactive.
Dobre wieści są takie, że dostępna dla części użytkowników wersja beta (za 60 dolarów) zostanie zaktualizowana w tym tygodniu o szereg poprawek w balansie, interfejsie i sztucznej inteligencji. Wkrótce później twórcy wprowadzą także tryby sieciowej rywalizacji do przetestowania.