Twórca Days Gone: nie narzekajcie, że gra nie otrzyma sequela, jeśli nie kupiliście jej na premierę
Za pełną cenę.
Scenarzysta i dyrektor kreatywny Days Gone twierdzi, że gracze nie powinni „narzekać, że gra nie otrzyma sequela”, jeśli nie kupili produkcji na premierę, za pełną cenę.
W przeprowadzonym przez Davida Jaffe'a wywiadzie, John Garvin został zapytany, czy włączenie Days Gone do usługi PS Plus wzbudziło większe zainteresowanie tytułem. Odpowiedź dewelopera była dość ostra.
- Mam opinię na pewien temat, który może zainteresować twoich słuchaczy, ale moje zdanie może wkurzyć część z nich - powiedział Garvin. - Jeśli podoba wam się gra, kupcie ją, k***a, za pełną cenę. Nie zliczę, ile razy słyszałem, jak gracze mówią „kupiłem to na wyprzedaży, dostałem to dzięki PS Plus”.
- Nie narzekajcie, że gra nie otrzyma sequela, jeśli tytuł nie był wspierany podczas premiery - dodał scenarzysta. - God of War sprzedał się w iluś tam milionach egzemplarzy na premierę, a Days Gone nie. To moje osobiste zdanie, jako dewelopera. Nie pracuję dla Sony i nie wiem, jakie są liczby.
W trakcie rozmowy Garvin poruszył też temat piractwa, nazywając je „wyciąganiem pieniędzy z kieszeni” twórców gier. Podkreślił też raz jeszcze, że aby wspierać deweloperów bezpośrednio, należy kupować tytuły na premierę.
Wywiad nawiązuje oczywiście do raportu, zgodnie z którym Sony nie jest zainteresowane Days Gone 2 - a także do żywej reakcji internautów, którzy starają się przekonać japońskiego wydawcę o popularności przygód Deacona.