Twórca Morrowind wrócił do gry i stworzył nową przygodę
Plemienna opowieść.
Douglas Goodall opuścił Bethesdę już w 2002 roku, lecz niedawno scenarzysta i projektant zadań kultowego The Elder Scrolls 3: Morrowind powrócił do gry w ramach nowej modyfikacji.
Jak informuje serwis GamesRadar, projekt nosi tytuł Red Wisdom - An Ashlander Prophecy i jest oczywiście dostępny za darmo w serwisie Nexus.
„Połącz siły z Nirani, by odkryć ukryte prawdy, kryjące się się w świętych miejscach plemmiennego pochówku. Odkryj nowy aspekt wiedzy o ashlanderach, staw czoła dzikim bestiom oraz daedrycznym intruzom i rozwiąż zagadki, które mogą ukształtować los Morrowind” - czytamy w opisie.
Goodall nie jest jedynym twórca projektu. Zasłużony deweloper odpowiadał właśnie za scenariusz i historię, podczas gdy implementacją całości zajęli się już „Melchior Dahrk” oraz „reatness7”, czyli dwójka weteranów ze sceny modyfikowania Morrowinda.
Poza warstwą fabularną otrzymujemy między innymi wielką jaskinię, w której ashlanderzy chowają swoich zmarłych, a także podobne miejsca pochówku innych plemion - Erabenimsun i Zainab. Do tego nowe elementy ekwipunku, próby do przejścia i tak dalej.
Warto być może dodać, że Douglas „AFFA” Goodall ma w dorobku także inne modyfikacje dla Morrowinda, jak Affresh z ubiegłego roku - dodające trzydzieści zadań na początkujących postaci.
Deweloper odszedł z Bethesdy już w 2002 roku, a w późniejszych wywiadach wyjaśniał między innymi, że Morrowind zbytnio mu się nie podobał, choćby w sferze głównej linii fabularnej walki. Trudno się nie zgodzić, zwłaszcza z tym drugim.