Twórca serii Titanfall chciałby kiedyś zobaczyć „trójkę”
Może kiedyś.
Założyciel studia Respawn i jeden z twórców serii Titanfall - Vince Zampella - chciałby zagrać kiedyś w trzecią odsłonę cyklu, jeśli tylko będzie to „odpowiednia” produkcja. Obecnie projekt taki jednak nie powstaje.
Deweloper jest jednym z kluczowych menedżerów w całym Electronic Arts, odpowiadając także za studio Dice w Los Angeles i rozwój licencji Battlefield. Mężczyzna rozmawiał z serwisem Barron’s, gdzie mówił między innymi o strzelankach z wielkimi robotami.
- Nie pracujemy nad niczym w tej chwili - zapewnił na początku, mając na myśli Titanfall. - Nie cierpię mówić „tak”, bo potem ludzie się tego czepiają, gdy rzecz się nie pojawia. Ale prawdziwa odpowiedź jest taka, że bardzo chciałbym, żeby coś takiego powstało, choć nie ma obecnie żadnych planów w tym temacie.
- To musi być odpowiednia produkcja. To seria uwielbiana przez fanów, a także przez nas. Jeśli nie ma właściwego momentu, właściwego pomysłu, to po prostu nie ma to sensu.
- Apex [Legends] toczy się w uniwersum Titanfall, prawda? Tak właśnie robi się coś, co nie dezorientuje fanów Apex, którzy niekoniecznie są jeszcze fanami Titanfall. Ale [trzeci część] to bardzo trudne pytanie. Ostatecznie chciałbym coś takiego zobaczyć - zakończył Zampella.
Na początku obecnego roku sporo mówiło się o strzelance, która miała być rzekomo Titanfall 3. Szybko okazało się jednak, że produkcja nie tylko została anulowana, ale także nie była wcale samodzielnym tytułem, lecz stanowiła kampanię fabularną wewnątrz Apex.
Ciągła popularność darmowego battle royale jest zapewne jedną z przyczyn, dla których „trójka” nie powstaje. Electronic Arts tworzyłoby bowiem konkurencję dla swojego własnego hitu, nawet jeśli tryby sieciowe w Titanfall zawsze stawiały na dużo mniejszą skalę potyczek.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.