Twórca The Division: opóźnienie premiery Watch Dogs to „ważna wiadomość”
Chodzi o jakość, nie prędkość.
Massive Entertainment, studio odpowiedzialne za sieciową strzelankę The Division przyznaje, że decyzja Ubisoftu o opóźnieniu premiery Watch Dogs w ubiegłym roku była „ogromnie ważna”.
The Division to także gra francuskiego wydawcy. Co więcej, od dłuższego czasu pojawiają się nieoficjalne informacje, mówiące o tym, że także i ta produkcja zostanie opóźniona. Obecnie jako datę premiery nadal podaje się rok 2014, co w oczach wtajemniczonych osób ma być „raczej śmieszne”, biorąc pod uwagę zakres prac do ukończenia.
„Dla nas - jako deweloperów - jest ogromnie ważne, by wiedzieć, że właściciel i wydawca są gotowi ponieść konsekwencje, a opóźnienie Watch Dogs to był duży cios” - mówi szef szwedzkiego studia, David Polfeldt, w rozmowie z serwisem Examiner.
„W dniu opublikowania informacji akcje Ubisoftu straciły chyba 25 procent. Wymagało to sporej odwagi i nadal uważam, że to była dobra decyzja” - dodaje. „Dla nas, po stronie deweloperskiej, ważna jest wiedza, że menedżerowie poprą nasz cel, jakim jest przygotowanie jak najlepszej gry. Jeśli stajemy przed wyborem między czasem i jakością, wygrywa to drugie.”
Ubisoft nadal odmawia komentarza na temat ewentualnego opóźnienia premiery The Division. Więcej szczegółów poznamy zapewne na targach E3 w czerwcu.