Twórca Titanfall 2 uważa, że gra powinna sprzedać się lepiej
Problemem była data premiery.
Vince Zampella - założyciel studia Respawn Entertainment i twórca Titanfall 2 - przyznał, że strzelanka była sukcesem, choć wyniki sprzedaży „powinny” być jeszcze lepsze.
- Gra odniosła sukces, sprzedała się dobrze, ale nie tak dobrze, jak powinna - przyznał twórca w rozmowie z serwisem GameSpot. - Może z powodu natłoku premier, zbyt agresywnej ceny... To był ciężki okres na debiut.
Mowa oczywiście o wydaniu gry pomiędzy Battlefield 1 i Call of Duty: Infinite Warfare, dwiema markami o bardzo mocnej pozycji. Premiera kolejnej strzelanki w tym samym okresie najpewniej nie była dobrym pomysłem.
Od kilku dni Titanfall 2 dostępne jest już w zbiorczym wydaniu Ultimate Edition, zawierającym wszystkie wydane dodatki DLC - w większości darmowe, ale także te płatne, kosmetyczne. Czy możemy spodziewać się kolejnych rozszerzeń?
- Raczej nie. Chcemy zająć się czymś nowym - przyznał Zampella.
Zobacz: Titanfall 2 - Poradnik, Solucja
Menedżer ma nadzieję, że seria będzie kontynuowana. Już 10 sierpnia debiutuje mobilna strategia Titanfall: Assault, ale wydaje się, że jest coś jeszcze.
- Ważne jest podtrzymanie cyklu. Mamy dyrektora kreatywnego, którego zadaniem jest dbanie o licencję w wielu formatach i staranie się o dalsze wzrosty. Robimy też inne rzeczy, których jeszcze nie ujawniono, ale jesteśmy mocno zaangażowani w uniwersum Titanfall.
- W porównaniu z innymi społecznościami nie mamy zbyt dużo negatywności i toksyczności, za co jestem bardzo wdzięczny - pochwalił graczy Zampella.