Skip to main content

Twórcy Assassin's Creed Valhalla obiecują głęboką fabułę w zadaniach pobocznych

I dużą różnorodność świata.

Świat Assassin's Creed Valhalla jest zaprojektowany z myślą o detalach, a regiony Anglii są różnorodne - przekonuje dyrektor kreatywny. Część ciężkiej pracy twórców jest widoczna tylko w zadaniach pobocznych, które wyróżniają się podobno fabułą.

- Mieszkańcy różnych części [Anglii wczesnego średniowiecza - red.] podejmowali się innych praktyk, mieli inne wierzenia, inny sposób życia. Wykorzystaliśmy te detale - tłumaczy Ashraf Ismail w rozmowie z Kotaku.

Zobacz na YouTube

- Chcemy, żeby ludzie odkryli, jak skrupulatni byliśmy (...). Spora część tej treści jest opcjonalna. Ale w całej tej opcjonalnej treści znajdziecie głęboką fabułę.

Ismail zaznaczył, że celem wszystkich piętnastu studiów, które pracują nad projektem, jest sprawienie, aby każda godzina zabawy w Valhalla była warta kupna gry - nawet po 100 godzinach.

Z wypowiedzi Ubisoftu wynika, że twórcy chcą pożegnać największe bolączki poprzednich części

Assassin's Creed Valhalla zadebiutuje pod koniec roku na PC, PS4, Xbox One, PS5 i Xbox Series X. W grze wcielamy się w przywódcę rodu wikingów, który opuszcza Norwegię i próbuje osiąść w Anglii.

Źródło: Kotaku

Zobacz także