Twórcy Bayonetty chcieliby wrócić do Scalebound - anulowanej gry na Xbox One i PC
"Uwielbiamy ten projekt".
Twórcy Bayonetty i Nier: Automata ze studia Platinum Games są zainteresowani powrotem do Scalebound - skasowanego projektu, który miał ukazać się tylko na Xbox One i PC.
O możliwość wznowienia prac nad anulowaną produkcją zapytali nasi koledzy z brytyjskiego Eurogamera w wywiadzie przeprowadzonym ze współzałożycielami japońskiego zespołu - Atsushim Inabą i Hidekim Kamiyą.
- To dobre pytanie! Ale to była marka w pełni kontrolowana przez Microsoft. Cokolwiek stanie się z projektem, nie możemy nic zrobić, chyba że koncern da nam zielone światło. Uwielbiamy jednak grę i jeżeli pojawiłaby się okazja, chcielibyśmy do niej powrócić - wyjaśnia Inaba.
Pierwsze informacje o Scalebound pojawiły się w czerwcu 2014 roku. Za produkcję odpowiadał wspomniany Kamiya - w grze wcielalibyśmy się w bohatera zaprzyjaźnionego ze smokiem, który miał wspomóc nas w walce.
Tytuł zmierzał na Xbox One i PC, ale trzy lata temu Microsoft poinformował o skasowaniu projektu. Przedstawiciele koncernu z Redmond tłumaczyli wówczas, że decyzję podjęto „po dokładnym rozważeniu sytuacji”.
Niedawno studio Platinum Games rozpoczęło nowy etap działalności. Studio postanowiło na własną rękę wydać - za zgodą Nintendo - remaster The Wonderful 101, korzystając z pomocy funduszy gromadzonych w ramach internetowej zbiórki.
W związku z tym niektórzy zaczęli zastanawiać się, czy Japończycy przejmą i we własnym zakresie dokończą lub przygotują od nowa Scalebound. Microsoft nie jest jednak najwyraźniej zainteresowany projektem.
Następnie: Ghost pojawi się w Call of Duty: Modern Warfare - sugeruje nowe wideo