Twórcy Call of Duty: WW2 opóźniają wprowadzenie transakcji cyfrowych
Chcą skupić się na serwerach.
Twórcy Call of Duty: WW2 planowali dzisiaj - 14 listopada - wprowadzić do gry transakcje cyfrowe. Tak się jednak nie stanie, ponieważ deweloperzy ze Sledgehammer Games chcą skupić się najpierw na wyeliminowaniu problemów z działaniem serwerów.
Jak poinformowano, podstawa transakcji cyfrowych w Call of Duty: WW2, czyli możliwość zakupu Punktów COD, pojawi się w strzelance tydzień później, 21 listopada. Zespół „skupi się na priorytetowych sprawach” - napisano w serwisie Reddit.
Punkty COD służą do kupowania skrzynek z losową zawartością, określanych tutaj jako Zrzuty Zaopatrzenia. Obecnie można je zdobyć, ale tylko zdobyć w ramach standardowych postępów, bez korzystania z kart kredytowych.
Jakie są te „priorytetowe sprawy”? Mowa głównie o powrocie do serwerów dedykowanych, co powoli już następuje - trwają testy. Twórcy byli zmuszeni tymczasowo włączyć ponownie system P2P, ze względu na niespodziewane problemy wywołane ostatnią łatką.
W nocy Sledgehammer wydało kolejną aktualizację, zajmując się rozłączeniami, na które narzekało sporo graczy, a także resetowaniem statystyk po zakończonych meczach i zawieszaniem się lobby. Te usterki powinny być już wyeliminowane.
Zobacz: Call of Duty: WW2 - poradnik i najlepsze porady
Również odsłona PC doczekała się łatki. Wprowadzono szereg zmian, które wcześniej pojawiły się na konsolach, ale dodano też kilka modyfikacji tylko dla komputerów osobistych. Usunięto problem związany z resetowaniem FOV i blokowaniem liczby klatek na sekundę na 60. Dodano też wsparcie programu Discord.
Dzisiaj opisywaliśmy już problemem podwójnego, a nawet potrójnego doświadczenia, aktywny w grze od dnia premiery. Tą kwestią także się zajęto i sytuacja powinna wrócić do normy.