Twórcy Candy Crush tworzą mobilną odsłonę Call of Duty
„Świeżą i społecznościową.”
Twórcy Candy Crush Saga - studio King - tworzy mobilną odsłonę popularnej serii strzelanek Call of Duty.
Szwedzka firma, przejęta przez Activision w 2015 roku za 5,9 mld dolarów, poinformowała o projekcie na swojej oficjalnej stronie, starając się pozyskać nowych pracowników.
„Wyzwaniem dla naszego zespołu jest stworzenie wrażeń zgodnych z założeniami Call of Duty, transformując znane i lubiane przez fanów doświadczenia z konsol, ale jednocześnie w nowatorski sposób, z innowacjami na rynku mobilnym” - napisano w komunikacie.
„Naszą ambicją jest przygotowanie czegoś świeżego, społecznościowego i przystępnego, ale jednocześnie autentycznego. Zespół przygotuje liczne prototypy, otrzyma kreatywną swobodę działania i będzie zachęcany do skorzystania ze swojego doświadczenia dla zaskakujących rezultatów” - czytamy w ogłoszeniach o pracę.
Wygląda więc na to, że Activision daje King wolną rękę, co może przełożyć się na całkiem interesujące efekty, jak udowodniło Square Enix Montreal ze swoim Hitman GO.