Twórcy Destiny opisują najtrudniejsze, sześcioosobowe misje
Postępy resetowane co tydzień.
Twórcy sieciowej strzelanki Destiny opublikowali nowe informacje na temat najtrudniejszych, sześcioosobowych misji, określanych jako raidy - wzorem innych produkcji MMO.
Podczas wewnętrznych testów wcześniej w tym roku, studio Bungie zaprosiło cztery drużyny do sprawdzenia raidów przez dwa dni, na normalnym poziomie trudności.
Dwie grupy dotarły do ostatniej potyczki z bossem, trzeci zespół musiał poprosić o automatyczne pominięcie wcześniejszych etapów, a czwarta drużyna zrezygnowała i postanowiła pograć w innych trybach.
Po testach deweloperzy wprowadzili szereg poprawek i usprawnień, ale poziom trudności nadal pozostanie wyśrubowany.
„Kilka grup z Bungie przeszło przez raidy na normalnym poziomie trudności, ale wy (gracze) jesteście lepsi, z większym zmysłem taktycznym i inteligencją niż my” - napisał skromnie projektant Luke Smith na oficjalnym blogu.
Trudny poziom odblokujemy po przejściu normalnej konfiguracji. Wyzwanie będzie oczywiście jeszcze większe.
„Poza bardziej wymagającymi przeciwnikami i mechaniką pojedynków z bossami, poziom Hard wiąże się także z większą karą za śmierć postaci.”
Jak ujawniono już wcześniej, postępy w sześcioosobowych misjach będą zapisywane przez tydzień, by można próbować kilka razy. W planach są atrakcyjne nagrody na zachętę: legendarne wersje każdej z broni, do znalezienia tylko w raidzie.
Destiny ukaże się w najbliższy wtorek - 9 września - na PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One.