Twórcy Divinity: Grzech Pierworodny pracują nad dwoma nowymi grami RPG
W planach też poprawki wydanego tytułu.
Szef studia Larian ujawnił plany swojej firmy na nadchodzące lata, mówiąc o poszukiwaniu nowych pracowników, poprawkach do Divinity: Grzech Pierworodny oraz dwóch kolejnych projektach gier RPG na tym samym silniku.
Jak się okazuje, Swen Vincke sam nie jest do końca zadowolony z jakości wydanej już produkcji, a wśród największych bolączek wymienił styl prowadzenia fabuły, interfejs użytkownika czy balans rozgrywki.
Właśnie tymi kwestiami zajmują się teraz deweloperzy, poprawiający też niektóre z potyczek, przepisując dialogi, usprawniając sztuczną inteligencję towarzyszy czy postępy postaci.
Larian Studios otwiera także nowy oddział firmy w kanadyjskim Quebecu, by móc zainteresować doświadczonych deweloperów z tego miasta.
„Nie zatrudniamy wszystkich tych ludzi tylko po to, by poprawić Divinity: Grzech Pierworodny. Pracujemy też nad nowymi grami RPG” - napisał Vincke.
Menedżer nie zdradził jeszcze żadnych konkretów, ale przyznał, że „obie” produkcje powstają na silniku Divinity: Grzech Pierworodny które ukazała się w czerwcu tego roku, po udanej kampanii na Kickstarterze.