Twórcy Fallout 4 rozwijają trzy „duże i szalone” projekty
Ujawnia Todd Howard.
Podczas wczorajszego wystąpienia na imprezie DICE Summit 2016, producent Todd Howard mówił między innymi o planach Bethesda Game Studios na przyszłość.
Reżyser Fallout 4 i The Elder Scrolls 5: Skyrim zapewnił o dalszym wsparciu dla tej pierwszej produkcji, za pośrednictwem rozszerzonej niedawno przepustki sezonowej. Są też nowe pomysły:
- Mamy trzy długoterminowe projekty, które... Powiemy coś więcej w znacznie późniejszym czasie - zreflektował się Howard. - Ale to coś całkiem odmiennego od naszych wcześniejszych dokonań, pozostając jednocześnie grą w stylu Bethesdy: dużą i szaloną. Ale na wiele sposobów to coś nowego.
Możliwe, że jeden z konceptów rozwijany jest w nowym studiu firmy, założonym - jak wszystkie inne studia w ostatnich latach - w Kanadzie, w Montrealu. Zespół ma zajmować się tytułami mobilnymi oraz „innymi rzeczami” - jak mówił producent.
Howard zdradził także, że w Fallout 4 został jeszcze jeden sekret do odkrycia, do którego nie dotarł żaden gracz. Najpopularniejszą odsłoną serii jest jednak... Fallout Shelter.
- Ostatnia statystyka mówiła chyba o 4 miliardach sesji, czyniąc grę popularniejszą niż wszystkie inne części cyklu łącznie - przyznał deweloper. - Chcieliśmy zrobić coś mniejszego, co nie zajęłoby trzech, czterech lat. Popularność eksplodowała i pojawili się gracze, których nigdy się nie spodziewaliśmy.