Twórcy Genshin Impact nie chcą „niepokoić” graczy nowymi atrakcjami
Więcej nie znaczy lepiej.
Twórcy Genshin Impact - studio miHoYo - wyjaśniają, że nie chcą rozbudowywać atrakcji dla zaawansowanych postaci, by nie wywoływać „nadmiernego zaniepokojenia” użytkowników.
„Spiral Abyss to obecnie najbardziej efektywny sposób na przetestowanie kompozycji i siły drużyny. Jeśli zaprojektujemy inny, podobny tryb, może przełożyć się to na nadmierne zaniepokojenie wśród naszych graczy” - wyjaśniają deweloperzy z Chin w rozmowie z serwisem Gamespot.
Gwoli wyjaśnienia, Spiral Abyss to seria coraz trudniejszych wyzwań. Gracze „czyszczą” kolejne poziomy z przeciwników, a lokacja jest regularnie odświeżana przez twórców, zazwyczaj wraz z każdą większą aktualizacją. To tak zwany endgame - treści dla najbardziej zaawansowanych i dobrze wyposażonych użytkowników.
Słowa o „nadmiernym zaniepokojeniu” mogą nawiązywać do faktu, że w darmowym Genshin Impact jest też mnóstwo innej zawartości: kampania, linie fabularne postaci, zadania codzienne, regiony do eksploracji, system rzemiosła, gotowanie, bossowie i tak dalej. Już teraz nie wiadomo niekiedy w co „włożyć ręce”, więc rozszerzenie listy faktycznie mogłoby wywołać efekt „FOMO” - strach, że pominiemy coś ważnego.