Twórcy Ghostwire: Tokyo i The Evil Within chcą robić nie tylko horrory
Prace nad projektem bez elementów grozy już trwają.
Autorzy serii The Evil Within i debiutującego dzisiaj Ghostwire: Tokyo kojarzeni są głównie z horrorami. Deweloperzy chcieliby stworzyć jednak innego rodzaju grę.
Założyciel odpowiedzialnego za wymienione projekty studia Tango Gameworks - Shinji Mikami - w wywiadzie dla magazynu Famitsu przyznaje, że chciałby, aby zespół przestał być postrzegany, jako specjalizujący się w tytułach z elementami grozy.
- Oczywiście miło jest, kiedy fani myślą o nas jak o studiu, które słynie z survival horrorów. Chcemy być jednak także postrzegani jako ekipa, która potrafi przygotowywać bardziej zróżnicowane gry - przekonuje cytowany przez VGC deweloper, dzięki któremu powstała seria Resident Evil.
Mikami dodaje, że tytuł bez elementów grozy już jest realizowany - nad projektem pracuje zespół kierowany przez Johna Jonasa, reżysera The Evil Within 2. Pozycja jest podobno „całkowitym przeciwieństwem horroru”.
Deweloper przekonuje również, że horrorem nie jest już - wbrew temu, co mogą uważać fani - mające dzisiaj premierę Ghostwire: Tokyo, które nazywa grą nastawioną na akcję.
Mikami wskazuje dwa cele dla Tango Gameworks. Pierwszym jest wydawanie „arcydzieła” przynajmniej raz na dziesięć lat, a drugim tworzenie mniejszych tytułów w niewielkich zespołach, w których początkujący autorzy mogliby zdobywać doświadczenie.