Twórcy Gothic Remake obiecują zmiany w walce i grafice. Nad grą nie pracuje Piranha Bytes
Prototyp powstał w mniej niż rok.
Twórcy remake'u pierwszej odsłony serii Gothic poinformowali o zmianach, które zamierzają wprowadzić do gry. Ujawnili także, że nad projektem nie pracują autorzy oryginału z Piranha Bytes.
Ze szczegółów przedstawionych na kanale tytułu w serwisie Discord - i zebranych przez fanów z rosyjskiego portalu VKontakte - wynika, że deweloperzy zmodyfikują system walki. Rozwiązanie zastosowane w dostępnym na Steamie prototypie budzi skojarzenia z For Honor.
W planach są też zmiany w grafice - styl wizualny w demie krytykowany jest zbyt jasne barwy, więc twórcy obiecują stonowanie kolorów. Ponadto powróci „chrzest wodny”, czyli scena, gdy Bezimienny zostaje przywitany w Górniczej Dolinie uderzeniem pięścią przez Bullita.
Niewykluczone także, że w pełnej wersji remake'u - jeżeli taka powstanie - pojawi się znana z oryginału ścieżka dźwiękowa. THQ Nordic obecnie stara się pozyskać prawa do muzyki i zaangażować do współpracy jej kompozytora, a więc Kaia Rosenkranza.
W rozwoju odświeżonego Gothica nie uczestniczy jednak odpowiedzialne za pierwowzór Piranha Bytes. Deweloperzy twierdzą, że nie jest to problem, ponieważ w niemieckim zespole jest tylko jedna osoba, która pracowała nad słynnym tytułem z 2001 roku - Björn Pankratz.
Informację o braku zaangażowania studia potwierdziła sama firma na Twitterze. Obecnie cała ekipa pracuje nad zupełnie nowym przedstawicielem gatunku RPG - projektem, który zostanie zapowiedziany w 2020 roku.
Co ciekawe, twórcom remake'u Gothica przygotowanie prototypu zajęło „mniej niż rok”, co oznacza, że przedstawia grę w bardzo wczesnej fazie rozwoju. Deweloperzy zaznaczają, że nie podjęli jeszcze decyzji o realizacji pełnej wersji, więc data premiery finalnej gry nie jest znana.
Źródło: VKontakte
Następnie: Streamer zdobył 50 platynowych trofeów w 20 godzin