Twórcy Halo Infinite poprawią grafikę pod naporem krytyki
Nie zmienią jednak stylu artystycznego.
Studio 343 Industries odniosło się do krytyki jakości grafiki oraz stylu artystycznego Halo Infinite, po raz pierwszy zaprezentowanego w ubiegłym tygodniu. Zespół obiecuje poprawę warstwy wizualnej.
W oficjalnym wpisie deweloperzy zaznaczają, że znaczna część reakcji graczy była pozytywna, a nie negatywna, jednak zgadzają się co do tego, że nowa przygoda Master Chiefa wymaga poprawy.
343 Industries wspomina o opiniach internautów, że obraz w Infinite jest „płaski”, a obiekty - czasami pojawiające się nagle na ekranie - sprawiają wrażenie wykonanych z plastiku.
„Tak, przeczytaliśmy wasze komentarze, widzieliśmy amatorskie przeróbki grafiki i widzieliśmy opinię Digital Foundry. W wielu aspektach się z wami zgadzamy. Mamy tu robotę do wykonania, by poprawić pewne elementy gry, jej jakość graficzną i ogólną prezentację” - napisali twórcy, przypominając jednak raz jeszcze, że gameplay pochodził z wersji gry sprzed kilku tygodni.
343 Industries nie zamierza się natomiast wycofać z obranego stylu artystycznego - mimo że również jest obiektem krytyki części graczy. Studio twierdzi, że to efekt dialogu ze społecznością fanów Halo, która oczekiwała „klasycznej”, bardziej kolorowej oprawy, z modelami postaci, które natychmiast widać na ekranie.
Halo Infinite ukaże się pod koniec 2020 roku. W dniu premiery trafi do abonamentowej usługi Xbox Game Pass.
Źródło: 343 Industries