Twórcy Master Chief Collection przepraszają za problemy z trybem sieciowym
Pierwsza łatka nie pomogła.
Pomimo publikacji pierwszej aktualizacji, tryb sieciowy w Halo: Master Chief Collection nadal boryka się z błędami i problemami. Twórcy ze studia 343 Industries przeprosili za kłopoty w nowym komunikacie.
Pomimo obiecywanych poprawek, gracze nadal narzekają na długie oczekiwanie w kolejkach na serwery podczas wyszukiwania meczów. Deweloperzy w ubiegły czwartek wydali patch, ale sytuacja nie uległa poprawie.
„Nie zapewniliśmy wrażeń z rozgrywki, na jakie zasługujecie” - napisała Bonnie Ross, szefowa 343. „Osobiście przepraszam w imieniu wszystkich zaangażowanych osób.”
„W kwestii tworzenia meczów natrafiliśmy na niespodziewane problemy, które nie występowały podczas naszych wewnętrznych testów i które wywołały frustrację, w tym długie oczekiwanie na dołączenie do rozgrywki.”
„Mogę zapewnić, że rozwiązanie tych kłopotów jest głównym priorytetem dla 343 Industries i zespołu Xbox. Analizujemy gromadzone dane i wprowadzamy poprawki po stronie serwerów.”
Ross zapewnia, że w planach na nadchodzące tygodnie są kolejne patche i usprawnienia.
„Znaczące postępy osiągniemy tylko poprzez wprowadzanie zmian jednocześnie po stronie serwerów i przez aktualizacje zawartości samej gry” - wyjaśnia menedżerka. „Aby przyśpieszyć proces, atakujemy problem non-stop z obu kierunków.”
„Przyjmijcie proszę moje najszczersze przeprosiny za opóźnienia i wszelkie negatywne aspekty od dnia premiery. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by uporać się z problemami.”