Twórcy horroru Outlast 2 przygotowują pieluchy dla graczy
Praktyczne i stylowe.
Twórcy horrorów z serii Outlast - studio Red Barrels - zbierają na Kickstarterze pieniądze, które posłużą do stworzenia „pieluchy towarzyszącej” dla nadmiernie strachliwych graczy.
Underscares, jak nazwano produkt (proponujemy tłumaczenie: strachlizna), to nie tylko kampania marketingowa nowej gry, ale rzeczywisty gadżet, który fani mogą kupić. Ceny zaczynają się od 55 dolarów kanadyjskich (ok. 170 zł). Brzmi drogo, ale w zestawie jest kopia nadchodzącego tytułu na PC.
Twórcy zapewniają, że mamy to czynienia z ofertą „prawdziwą w stu procentach”, a pieniądze nie są potrzebne na dokończenie Outlast 2, które sfinansowano podobno w pełni już dawno temu, dzięki sukcesowi pierwszej gry i DLC.
„Produkcja Strachlizny zależy w całości od powodzenia tej kampanii na Kickstarterze” - ostrzegają twórcy z kanadyjskiego studia.
„W kooperacji z lokalnymi projektantami stworzyliśmy prototyp pieluchy łączącej użyteczność, wygodę i styl, by gracze mogli doświadczyć przerażenia bez martwienia się o zrujnowanie swojego ego (lub kanapy)” - czytamy dalej.
Twórcy z Red Barrels wyjaśniają, że pomysł jest odpowiedzią na wiele opinii fanów, którzy powtarzają, że gra w Outlast prowadzi często do zabrudzeń bielizny. Wierzymy na słowo.
Na 15 dni przed końcem kampanii pozyskano już ponad 12,5 tys. dolarów kanadyjskich, z celu na poziomie 40 tysięcy.
Outlast 2 zmierza na PC, PS4 i Xbox One. Premiera na początku przyszłego roku. Fabuła opowiada o przygodach kamerzysty, Blake'a Langermanna. Ten ma dość dużego pecha: ma wypadek samochodowy, a jego żona zostaje porwana.