Twórcy kooperacyjnego hitu pracują nad nową grą. It Takes Two wciąż świetnie się sprzedaje
„S**** ******N”.
Znane ze świetnie przyjętych gier kooperacyjnych studio Hazelight oficjalnie potwierdziło, że pracuje nad nową grą, mającą należeć do całkowicie nowej marki - dostaliśmy nawet wskazówkę dotyczącą tytułu nadchodzącej produkcji. Jednocześnie możemy być spokojni, że szwedzki zespół może przygotować tytuł z dużym rozmachem, bo poprzedni hit studia nadal sprzedaje się świetnie.
Dobre nowiny dla fanów kooperacji przekazał w mediach społecznościowych szef studia Josef Fares. „Dostaję wiele pytań na temat naszej kolejnej gry. Oto mały przedsmak. To CAŁKOWICIE NOWA MARKA, która nazywa się S**** ******N. Nie mogę się doczekać, aż pokażemy wam więcej” - napisał deweloper w poście na platformie X (dawniej Twitter).
Jednocześnie oficjalny profil studia udostępnił zdjęcie rzekomego dokumentu projektowego, zawierające jeszcze kilka podpowiedzi. Po częściowo zamazanej dacie premiery możemy się domyślać, że produkcja trafi do sprzedaży w niedalekim czasie, a przynajmniej jeszcze w tej dekadzie - chociaż to już pewnie mocno pesymistyczna wizja. Ponadto widzimy schematy przedstawiające rozgrywkę na podzielonym ekranie w pionie, poziomie i ukośnie.
Oprócz tego na zdjęciu przewijają się hasła, takie jak „kanapowy co-op”. Wygląda więc na to, że tytuł utrzymany będzie w klimatach podobnych do poprzednich dzieł studia i nie musimy się obawiać gwałtownego odwrotu od sprawdzonych schematów.
It Takes Two wciąż sprzedaje się świetnie
Jednocześnie wczoraj studio pochwaliło się świetnym, okrągłym wynikiem swojej ostatniej produkcji, czyli It Takes Two. Po niesamowitą przygodę zamienionego w lalki małżeństwa sięgnięto już ponad 20 milionów razy. Trzeba przyznać, że to naprawdę bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę, że od premiery minęły już 3 lata, tytuł reprezentuje dość niszowy gatunek, a do tego dostępny jest w ramach usług Game Pass oraz EA Access.
„Jesteście najlepszymi fanami na świecie! To, jak świetnie przyjęliście nasze gry, jest dla nas niewyobrażalne. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni, że kolejne miliony z was świetnie spędzają swój wolny czas razem z Codym i May” - napisał oficjalny profil studia.