Twórcy Metro o ray tracingu na PS5: prawdziwy skok generacyjny
Deweloperzy doceniają też dysk SSD.
- Ostatnia gra z serii Metro ukazała się w 2019 roku
- 4A Games zamierza korzystać z ray tracingu
- PS5 ukaże się pod koniec tego roku
Twórcy serii Metro ze studia 4A Games uważają, że jednym z najważniejszych elementów PlayStation 5 jest obsługa techniki ray tracingu, czyli śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.
- Jesteśmy w pełni zaangażowani w rozwój ray tracingu i jego obecność na PS5 jest najprawdopodobniej największą funkcją, jaką się ekscytujemy - przekonuje Jon Bloch, producent z ukraińskiego zespołu, w rozmowie z pismem Official PlayStation Magazine UK.
- Szybszy dysk SSD poprawi doznania wielu graczy, ale to właśnie dodanie techniki śledzenia promieni w czasie rzeczywistym pokazuje nam prawdziwy skok generacyjny, jaki dokonał się w kwestii sprzętu - podkreśla deweloper.
Studio pozytywnie wypowiada się też o kontrolerze DualSense. Autorzy już mają kilka pomysłów na wykorzystanie unikalnych funkcji pada, w tym opór podczas używania karabinu pneumatycznego w grach z serii Metro.
PlayStation 5 nie ma jeszcze wyznaczonej dokładnej daty premiery, ale konsola powinna trafić do sprzedaży pod koniec 2020 roku.
Polub nas na Facebooku | Obserwuj na Twitterze | Źródło: PSU